مدیرعامل شرکت مس ایران در دیدار با وزیر ورزش و جوانان:

امیدواریم در افتخارآفرینی در المپیک و پارالمپیک نقش داشته باشیم

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۲۴۴۱۲۱
امیدواریم در افتخارآفرینی در المپیک و پارالمپیک نقش داشته باشیم
مدیرعامل شرکت مس ایران امروز با دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش برنا، سعد محمدی درخصوص دیدار با دکتر سید حمید سجادی اظهار داشت: جلسه مفید و خوبی با دکتر سجادی برگزار شد و برنامه‌ریزی آینده را برای سیستم ورزشی مجموعه مس مورد بررسی قرار دادیم. امیدوار هستیم که اوایل سال آینده بتوانیم سه ورزشگاه مجموعه مس را با حضور دکتر سجادی افتتاح کنیم.

او افزود: استادیوم 15 هزار نفری شهربابک، استادیوم 15 هزار نفری رفسنجان و استادیوم 30 هزار نفری کرمان 3 ورزشگاهی هستند که قصد داریم در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار دهیم. یک کمپ ورزشی در آذربایجان برپا خواهد شد که مراسم افتتاح این ورزشگاه نیز با حضور دکتر سجادی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مس خاطرنشان کرد: قرار است با برگزاری یک همایش بتوانیم سیستم‌ها را به صورت علمی و فنی در راستای استعدادیابی استفاده و برنامه‌ریزی کنیم. با برنامه‌ای که از قبل تدوین شده در روستاها زمین‌های چمن احداث و سرمایه‌گذاری شد تا بتوانیم استعدادها را جذب کنیم.

او گفت: در زمینه‌های مختلف ورزشی باشگاه‌های فعال داریم. در آذربایجان باشگاه سونگون را دراختیار داریم. در استان کرمان نیز باشگاه مس رفسنجان، پاریز، مس کرمان و باشگاه شهر بابک را داریم که در چندین رشته مانند والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتبال و تکواندو فعال هستند.

سعد محمدی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که بتوانیم در زمینه توسعه ورزش قهرمانی گام‌هایی را برداریم و در زمینه استعدادیابی کار کنیم. همچنین تمایل داریم سهم بسزایی در المپیک و پارالمپیک داشته باشیم که افتخارآفرینی برای کشور شکل بگیرد. سعی ما این است که در سرمایه گذاری ورزش سرعت لازم را داشته باشیم و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز