رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان- نروژ؛

صعود گرایی و دلخانی به مرحله نیمه نهایی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۴۱۶۰
صعود گرایی و دلخانی به مرحله نیمه نهایی
مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است.

به گزارش برنا، نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه 3 بر 3 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دلخانی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران آذربایجان و کره جنوبی می رود.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که 6 بر یک از  تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه 6 بر 5 مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر حسرت جعفراف از آذربایجان را از پیش رو برداشت به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران صربستان و گرجستان می رود.

در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه 3 بر 2 از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت. وی در دور بعد مقابل تورپال بیسلطان اف از دانمارک با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 18:30 امروز برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز