سید عبدالحمید احمدی:

امیدوارم همچنان بتوانم در خدمت توسعه ورزش کشور باشم

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۶:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۴۵۳۹
امیدوارم همچنان بتوانم در خدمت توسعه ورزش کشور باشم
معاون سابق فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، پیامی را منتشر کرد.

به گزارش برنا؛ دکتر سید عبدالحمید احمدی، معاون سابق فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پیام خود نوشت:

«رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

باسلام و ارادت به مدیران و همکاران ارجمند ورزش کشور

اینک‌ و در انتهای دوره هشت ساله خدمتگزاری اینجانب در معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وظیفه خود می دانم از همراهی و همکاری های ارزشمند شما بزرگواران و عزیزان در ارتقا حوزه فرهنگی ورزش و توسعه ورزش همگانی و روستایی کشور صمیمانه قدردانی و تشکر داشته باشم. به یقین دستاوردها و توفیقات این دوره هشت ساله مرهون یک تلاش جمعی و همکاری، همدلی و همفکری ارزشمند تک تک رؤسای عزیز در فدراسیون های ورزشی و مدیران کل محترم ورزش و جوانان استان ها، مدیران محترم ورزش دستگاهها و نهادهای مرتبط، مدیران و همکاران پرتلاش و دلسوز در رسانه های ورزشی و معاونان معزز و مدیران و همکاران ارجمند ستادی وزارتخانه بوده است که امیدوارم این تلاش های خالصانه مرضی رضایت خداوند منان قرار گرفته باشد.

جا دارد از حسن عنایت و اعتماد جناب آقای دکتر محمود گودرزی و جناب آقای دکتر مسعود سلطانی فر وزرای محترم ورزش و جوانان در دولت های یازدهم و دوازدهم صمیمانه سپاسگزار باشم که در طول این هشت سال از بزرگ منشی و حمایت های بیدریغ و راهنمایی های ارزشمندشان بهره مند بودم.

همچنین از حمایت و لطف و عنایت ویژه جناب آقای دکتر صالحی امیری و جناب آقای حاج محمود خسروی وفا رؤسای محترم کمیته های المپیک و پارالمپیک و مدیران و همکاران ارجمندشان نیز در حمایت از برنامه های فرهنگی و اجتماعی و همگانی ورزش صمیمانه سپاسگزارم.

به یقین کمبودها و کاستی ها و قصور و تقصیرها در انجام وظیفه و تکلیف در طول دوره خدمت متوجه اینجانب بوده که برحسب وظیفه از تک تک عزیزان طلب حلالیت و عذرخواهی می‌نمایم.

در پایان ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای ورزش کشور در همه عرصه های قهرمانی، همگانی، فرهنگی و اجتماعی، برای جناب دکتر حمید سجادی و تیم مدیریتی ایشان در دوره جدید وزارتخانه استمرار توفیقات در عرصه خدمت به جامعه ورزش و جوانان و اعتلای نام ایران عزیز در عرصه های بین المللی و جهانی خواهانم.

امیدوارم با عنایات الهی همچنان بتوانم به عنوان عضو کوچک جامعه بزرگ ورزش در خدمت توسعه ورزش و عزیزان و مدیران ورزشی کشور باشم.

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

سیدعبدالحمید احمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز