برگزاری نخستین نشست هیات اندیشه‌ورز جوانان با وزیر ورزش و جوانان؛

دکتر سجادی: سعی می‌کنیم از همه پتانسیل‌ها برای کمک به حوزه جوانان بهره بگیریم/ سمن‌ها و گروه‌های جهادی تشنه کار و خدمت خالصانه هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۴۵۷۵
دکتر سجادی: سعی می‌کنیم از همه پتانسیل‌ها برای کمک به حوزه جوانان بهره بگیریم/ سمن‌ها و گروه‌های جهادی تشنه کار و خدمت خالصانه هستند
نخستین جلسه نشست هیات اندیشه‌ورز جوانان با حضور دکتر سید حمید سجادی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این نشست دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، وحید یامین‌پور، سرپرست معاونت امور جوانان، سینا کلهر، سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، بنیامین شکوه‌فر، سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس و اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل دفتر حوزه وزارتی به عنوان اعضای حقوقی این هیات در کنار رضا نیک‌بخش سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های وزارت ورزش و جوانان و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

همچنین اعضای حقیقی هیات اندیشه‌ورز جوانان را خانم دکتر زهرا شیخی، خانم دکتر سمیه رفیعی، خانم دکتر محمدبیگی، دکتر علی خضریان و دکتر روح‌اله متفکر آزاد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانم دکتر اختری، دکتر محمدحسین جعفریان، حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، دکتر علی معاف، حاج حسین یکتا، مهندس مهدی مسکنی، دکتر هانی ایرانمنش و آقای جعفر فرجی تشکیل می‌دهند.

در ابتدای این نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر در جلسه و دیگر اعضا بابت انتخاب معاونین جدید وزارت ورزش و جوانان از دکتر سجادی تقدیر و تشکر کردند و حضور چهره های جوان و فعال را در پست‌های مختلف این وزارتخانه نقطه عطفی برای توسعه ورزش و امور جوانان و تحقق عملی گام دوم انقلاب دانستند.

همه اعضا در این نشست تاکید کردند که وزیر ورزش و جوانان برای مسئله جوانان اهمیت ویژه‌ای قائل است و با تغییراتی که حاصل شده اتفاقات خوبی در دو حوزه ورزش و جوانان خواهد افتاد.

همچنین در این جلسه صحبت شد که جوانان فعال و متعهدی در کشور حضور دارند که برای توسعه در همه حوزه‌ها می‌توان از این نیروهای فعال استفاده کرد. باید فضای کافی به جوانان داده شود تا شاهد شکوفایی و آبادانی کشور باشیم.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این جلسه اظهار داشت: خوشحالم که همه حاضرین در جمع دغدغه جوانان را دارند. نیاز به تشکیل این شورا در وزارت ورزش و جوانان احساس می‌شد و امیدواریم که با تداوم این جلسات بتوانیم به راهکارهای اجرایی برای حل مشکلات برسیم. وجود تفکرات متحولانه و مبتکرانه در این هیات اندیشه‌ورز زمینه‌ساز اتفاقات مثبت و جریان ساز در حوزه جوانان خواهد بود.

دکتر حمید سجادی افزود: سعی می‌کنیم از همه پتانسیل ها برای کمک به حوزه جوانان بهره بگیریم و مطالبات و دغدغه‌های جوانان را رفع کنیم. در حال حاضر سمن‌های مختلف و گروه های جهادی گوناگونی در کشور وجود دارد که همگی تشنه کار کردن و خدمت خالصانه هستند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز