جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اسکوچیچ عملکرد خوب و موفقی داشته است/ به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۴۸۲۰
اسکوچیچ عملکرد خوب و موفقی داشته است/ به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: اگر با تمرکز ظاهر شویم می‌توانیم حریف را شکست دهیم.

جواد زرینچه، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال، در خصوص عملکرد تیم ملی در بازی با امارات به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: با توجه به فرصت کم آماده‌سازی شرایط بسیار خوب بود و تیم ملی عملکرد خوبی تا امروز داشته است.

پیشکسوت تیم ملی که سابقه همکاری با چند مربی را دارد در مورد عملکرد دراگان اسکوچیچ هم عنوان کرد: پس از بازی‌های ابتدایی مقدماتی جام جهانی با مارک ویلموتس و در ادامه مقطع زمانی حضور آقای اسکوچیچ، خیلی‌ها از شرایط ناامید بودند اما مهم‌ترین عامل در موفقیت تیم ملی همدل شدن و یکدست شدن تیم بود. رفاقت بازیکنان در موفقیت تیم ملی تاثیر زیادی داشت. با آمدن اسکوچیچ هم بازیکنان و هم خود او با این ماجرا به سرعت کنار آمدند. این مساله باعث شد تا اسکوچیچ خودش را پیدا کند و تیم ملی از شرایط بحرانی خارج شود و اوضاع خوب فعلی رقم زده شود.

زرینچه درباره اینکه آیا باید تیم ملی را صعود کرده دانست یا خیر گفت: ان‌شاءالله با برد مقابل کره، که نتیجه دور از دسترسی نیست، می‌توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. بازیکنان تیم ملی اگر مغرور نباشند و در مسیر خوب خود به حرکت ادامه دهند شکست کره محتمل خواهد بود.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره بازی مقابل کره گفت: ایران صددرصد شانس برتری دارد. بازی‌های کره را دیده‌ام و آن‌ها دیگر آن تیم قدرتمند سال‌های پیشین نیستند. اگر بچه‌های ما با تمرکز بازی کنند آن‌ها خنثی می‌شوند. با توجه به برگزاری بازی در ایران اگر با تمرکز ظاهر شویم می توانیم حریف را شکست دهیم.

زرینچه درباره انتخاب یک بازیکن به عنوان ستاره افزود: فوتبال بازی گروهی است اما تا اینجای طارمی و جهانبخش فوق‌العاده بوده‌اند.

مدافع راست دهه 70 تیم ملی درباره سمت راست خط دفاعی تیم ملی هم گفت: محرمی تمام تلاش خود را انجام داده است. ضعف‌هایی وجود دارد اما با حضور بیشتر در اردوها تک تک بازیکنان بهتر می‌شوند و محرمی هم به مرور زمان بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز