مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان ورزش کشور؛

دکتر سجادی: در خارج از ایران دوست ندارند اتفاقات خوب و فاخر برای ورزش کشور رخ دهد/ نسبت به این دشمنی‌ها ضدگلوله هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۴۵۲۵۰
دکتر سجادی: در خارج از ایران دوست ندارند اتفاقات خوب و فاخر برای ورزش کشور رخ دهد/ نسبت به این دشمنی‌ها ضدگلوله هستیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: بسیاری در خارج از ایران دوست ندارند اتفاقات خوب و فاخر برای ورزش کشور رخ دهد اما حتما باید نشان دهیم که ما نسبت به این دشمنی‌ها ضدگلوله هستیم و با جوان باوری و جوان یاوری، آنچه که زیبنده ایران اسلامی است را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش برنا، دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان ورزش کشور که امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد از اهتمام، عرق ملی و تعصبی که در کمیته ملی المپیک نسبت به ورزش کشور دارد، به نیکی نام برد و اظهار داشت: برگزاری این مراسم یک حس غرور دارد و بیانگر صحه گذاشتن و یادآوری و حک کردن قهرمانان در قلب مردم است که هنر می خواهد و خوشحالم که کمیته ملی المپیک به مثابه یک معدنی است که همچنان در ابعاد مختلف احصا می شود و امیدوارم با اندیشه ورزی بیشتر شرایطی را به وجود آوریم که به خیر و صلاح ورزش کشور باشد.

وزیر ورزش و جوانان، وحدت ملی و انسجام موجود در عرصه ورزش کشور را مثبت ارزیابی کرد و توضیح داد: بسیاری در خارج از ایران دوست ندارند اتفاقات خوب و فاخر برای ورزش کشور رخ دهد اما حتما باید نشان دهیم که ما نسبت به این دشمنی ها ضدگلوله هستیم و با جوان باوری و جوان یاوری، آنچه که زیبنده ایران اسلامی است را به منصه ظهور برسانیم.

دکتر سجادی با تاکید بر استمرار همگرایی و هم افزایی در کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان همچنین فدراسیون های ورزشی تصریح کرد: پیام ارزشمند تعامل مجموعه های مدیریتی در ورزش به جامعه پیروزی های بزرگی است که برای ملت در رشته های مختلف به ارمغان می آید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: افتخارات و بردهای ارزشمند کشتی بار دیگر غرور ملی را در جامعه به وجود آورد و اکنون همه از صمیم قلب دوست داریم موفقیت ها در رشته های مختلف ادامه یابد.

سجادی در بخش دیگری از سخنانش، یکی از مصادیق فرهنگی در ورزش را نشان دادن خوبی های اصالت دار هر ورزش دانست و تاکید کرد: هر رشته ورزشی به دلیل برخورداری از ابعاد مثبت می تواند منشا حرکت فرهنگی در جامعه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز