با شکست العربی رقم خورد؛

فولاد سیرجان در جمع چهار تیم برتر

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۲۴۵۳۸۴
فولاد سیرجان  در جمع چهار تیم برتر
تیم والیبال فولاد سیرجان در چهارمین روز رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، العربی قطر را شکست داد و با 3 برد و 9 امتیاز، صعود خود را به مرحله نیمه ‌نهایی و چهار تیم برتر این مسابقات قطعی کرد.

به گزارش برنا؛ چهارمین روز مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه) با چهار دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری شد.

تیم‌های العربی قطر و فولاد سیرجان در چهارمین دیدار امروز در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که با دو برد و 6 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول گروه B قرار داشتند.

سیرجانی‌ها در این دیدار که سومین مسابقه آنان در مرحله گروهی بود، سه بر یک العربی قطر را شکست دادند و با سه برد و 9 امتیاز صدرنشین جدول شدند و صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر قطعی کردند.

شاگردان سعید رضایی سرمربی تیم فولاد سیرجان در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 نتیجه را واگذار کردند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 16 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا در مجموع سه بر یک فاتح این میدان مهم باشند.

تیم العربی قطر که خوان سیچلو هدایت آن را برعهده دارد، با پذیرش این شکست کارش برای صعود به جمع چهار تیم برتر سخت شد و باید فردا (سه‌شنبه) حتما نماینده ازبکستان را از پیش رو بردارد.

فولادی‌ها این مسابقه را با ترکیب رامین خانی، مهدی جلوه، صابر کاظمی، مجتبی قلی‌زاده، آرمین تشکری و علیرضا بهبودی در مناطق یک تا 6 و مصطفی حیدری به عنوان لیبرو آغاز کردند.

تیم فولاد سیرجان که در دیدارهای اول و دوم خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها تیم ریبیسکو نماینده فیلیپین را سه بر صفر و نماینده ازبکستان را سه بر یک شکست داده است، فردا (سه‌شنبه) در آخرین رقابت خود در این مرحله و از ساعت 12 به وقت تهران به مصاف داموند فود تایلند می‌رود.

در پایان مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا تیم‌های اول و دوم دو گروه (چهار تیم) به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند تا برای مقام‌های اول تا چهارم با هم رقابت کنند.

همچنین تیم‌های سوم و چهارم دو گروه مقدماتی پس از پایان این مرحله برای جایگاه‌های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم‌های پنجم دو گروه نیز تک مسابقه کسب رتبه نهم را برگزار خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز