انتخابی رده‌های سنی پایه کاراته؛

نفرات برتر جوانان مشخص شدند

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۸:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۵۵۶۸
نفرات برتر جوانان مشخص شدند
سومین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های سنی پایه پسران در استان زنجان، با مشخص شدن نفرات برتر اوزان کومیته جوانان به پایان رسید.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان، جوانان و امید پسران در روز سوم با برگزاری رقابت‌های اوزان کومیته رده سنی جوانان پیگیری شد و نفرات برتر آن‌ها به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن منفی 55 کیلوگرم، محمدحسین شیرصفت از استان فارس اول، علی زلالی‌پور از استان خوزستان دوم، محمد مهدی برنجی از استان لرستان و علیرضا اختری از استان اردبیل سوم شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و فرزام صادقی از استان گیلان پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

در وزن منفی 61 کیلوگرم، عرفان ابراهیمی از استان تهران اول، معید محمد مقضی از استان اصفهان دوم، مرتضی ملکی از استان مرکزی و امیرحسین بمان زاده از استان یزد سوم‌ شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و امیرحسین بمان زاده از استان یزد پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

در وزن منفی 68 کیلوگرم، مهدی امیرزاده از استان کرمان اول، محمد عرفان عسگری‌پور از استان کرمان دوم، امیررضا برزویی از استان کرمانشاه و محمدرضا گنج‌زاده از استان تهران سوم شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و محمدرضا گنج‌زاده پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

در وزن منفی 76 کیلوگرم، پویان خنکدار از استان مازندران اول، سعید‌اله یاری از استان البرز دوم، مهدی قادری از استان تهران و محمد جواد صفری از استان کرمانشاه سوم شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و محمد جواد صفری پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

وزن مثبت 76 کیلوگرم، ابوالفضل نعمتی از استان زنجان اول، پرهام اسدی‌فر از استان کرمان دوم، صادق زارع از استان مازندران و ابوالفضل نوری صنمی از استان مازندران سوم‌ شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و صادق زارع پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

در ادامه مسابقات انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه، امروز سه شنبه مسابقات کومیته رده سنی امید برگزار می‌شود.

نظر شما