سعید رضایی:

دایموند به دلیل اشتباهات ما جرات پیدا کرد/ با تمام توان در نیمه‌نهایی به میدان می‌رویم

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۶:۴۶
کد خبر: ۱۲۴۵۸۵۵
دایموند به دلیل اشتباهات ما جرات پیدا کرد/ با تمام توان در نیمه‌نهایی به میدان می‌رویم
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان با بیان این‌که بازیکنان ایران همیشه در مسابقات سخت بازی خوبی از خودشان به نمایش می‌گذارند، گفت: مسابقه مرحله نیمه‌نهایی قطعا بازی مرگ و زندگی است و به طور حتم با تمام توان به مصاف حریف خواهیم رفت.

به گزارش برنا، سعید رضایی پس از پیروزی تیم والیبال فولاد سیرجان برابر دایموند فود تایلند در آخرین روز مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، گفت: همانطور که پیش بینی می‌شد به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کردیم.

وی درباره بازی با دایموند فود، گفت: این بازی فرصت خوبی بود تا از بازیکنانی که در دیدارهای قبلی استفاده نکردیم، استفاده کنیم تا آن‌ها هم در سطح آمادگی مناسب و مطلوب قرار گیرند و اگر نیاز شد در دو دیدار باقی مانده به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فولاد سیرجان، تصریح کرد: تیم دایموند چیزی برای از دست دادن نداشت. این تیم در ست دوم با توجه به اشتباهات بازیکنان ایران جرات بازی بهتر را پیدا کرد و بازی بسیار خوب و بدون ترس انجام داد تا جایی که در ست سوم فاتح میدان شد. البته توان والیبال ایران قطعا بالاتر از تایلند است و می‌توانستیم سه بر صفر پیروز میدان باشیم.

او  در خصوص بازی نیمه‌نهایی تیم فولاد سیرجان برابر ناخون راتچاسیما، گفت: بازیکنان والیبال ایران همیشه در مسابقات سخت بازی خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند و بازی پنج‌شنبه قطعا بازی مهم و مرگ و زندگی خواهد بود و به طور حتم با تمام توان به مصاف حریف خواهیم رفت تا انشاءالله بهترین نتیجه کسب شود.

رضایی در پایان درخصوص مصدومیت محمد صادقی دریافت کننده تیم فولاد سیرجان که در پایان ست نخست مسابقه با دایموند فود دچار مصدومیت شد، گفت: خوشبختانه مصدومییت وی به خوبی کنترل شد و انشاالله شرایط بازی در دیدارهای بعدی را خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز