افسانه دهقانی:

نوجوانان هندبالیست در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد/ قهرمانی بزرگسالان نقطه عطف ورزش بانوان بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۰:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۵۸۶۰
نوجوانان هندبالیست در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد/ قهرمانی بزرگسالان نقطه عطف ورزش بانوان بود
نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال گفت: دختران نوجوان با انگیزه و انرژی مضاعف از آبان در رقابت‌های آسیایی در قزاقستان حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش برنا، افسانه دهقانی، نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال در گفت و گو درباره آخرین وضعیت تیم هندبال بزرگسالان اظهار داشت: تیم هندبال بزرگسالان با اقتدار از هجدهمین مسابقات قهرمانی زنان آسیا از اردن بازگشتند. در یک مدت زمان کوتاهی در استراحت خواهند بود. پس از اتمام مسابقات لیگ برتر اعضای تیم را به سرعت اعلام و با تمام قوا برای مسابقات جهانی اسپانیا آماده خواهیم شد.

او با اشاره به شرایط تیم ملی نوجوانان افزود: نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا دختران نوجوانان از ۲۹ آبان لغایت ۸ آذر ماه ( ۲۰ تا ۲۹ نوامبر ) در قزاقستان برگزار می‌شود. بازیکنان طبق برنامه تا کنون ۸ اردوی منظم داشتند و در حال برگزاری اردوی هشتم در تهران هستند. نوجوانان از آمادگی بالایی برخوردار هستند. هنوز اسامی دقیق تیم‌ها به ما اعلام نشده است‌. 

افسانه دهقانی از اولین حضور نوجوانان در این رقابت‌ها تصریح کرد: پس از اتفاق فرخنده و بزرگ تیم بزرگسالان، این رویداد برای ورزش بانوان یک نقطه عطفی بود. بدون شک این اتفاق مستثنی از دیگر رده‌های سنی ما نخواهد بود و انگیزه مضاعف و رقابت موفقیت آمیزی را هم برای نوجوانان ایجاد کرده است. روز گذشته هم به اتفاق ریاست فدراسیون آقای دکتر فاضل در جمع این بازیکنان بوده و از نزدیک شاهد تمرینات آنان بودیم. نوجوانان ما بسیار پر انرژی و با انگیزه هستند و امیدوارم بار دیگر توسط این دختران پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم. 

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال از برنامه حضور بازیکنان در بازی‌های تدارکاتی افزود: ما ۲ دیدار تدارکاتی در هفته آتی پیش رو داریم. ۲۱ مهر ماه با تیم البرز و ۲۲ مهر ماه هم با تیم آتریسا بازی می‌کنیم. شیوه نامه‌های بهداشتی را هم باید رعایت کنیم. انجام تست پی سی آر، ارائه برگه تست و مجوز حضور در بازی‌های تدارکاتی از جمله مواردی بود که به تیم‌ها اعلام کردیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز