اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس باانگیزه‌تر شده است/ کارشکنی عربستانی‌ها باید پیگیری شود

۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۴۶۳۸۸
پرسپولیس باانگیزه‌تر شده است/ کارشکنی عربستانی‌ها باید پیگیری شود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: کارشکنی عربستانی‌ها اتفاق تازه‌ای برای ما نیست و باید این موضوع از سوی فدراسیون فوتبال باجدیت پیگیری شود.

اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی برابر الهلال تاکید کرد: پرسپولیس مهره های خوب و توانمندی دارد که با حضور کادر فنی خوب این تیم را به شرایط ایده آلی رسانده که می توانند برابر هر حریفی به موفقیت برسند. با وجود ثروت و قدرت الهلال، این تیم از نظر توان فنی و غیرت بازیکنان، با پرسپولیس قابل مقایسه نیست و بدون شک در این دیدار شب سختی دارد و به نظرم شرایط برای پیروزی تیم گل محمدی فراهم است.

او در ادامه با اشاره به کارشکنی اخیر سعودی‌ها در سفر کاروان پرسپولیس به عربستان تصریح کرد: این موضوع نشان می دهد که عربستانی ها تا چه حد از پرسپولیس می ترسند و برای از پا انداختن این تیم به این حربه ای کثیف روی آورده اند اما آنها از این موضوع غافل هستند که این حرکات دور از اخلاق شان انگیزه پرسپولیسی ها را برای این دیدار دوچندان می کند. آنها سال قبل در آستانه بازی برابر النصر ماجرای محرومیت عیسی را علم کردند و امسال هم مانع سفر به موقع تیم به عربستان شدند اما آنها هرقدر پول و قدرت غیرفوتبالی داشته باشند، در مقابل غیرت و توان فنی بازیکنان ما چیزی برای عرضه ندارد و بدون شک پرسپولیسی ها در زمین فوتبال جواب خوبی را به این بی اخلاقی عربستانی ها خواهند داد. به نظر من مسئولان فدراسیون باید وارد این ماجرا شده و این موضوع باید از سوی فدراسیون ایران باجدیت پیگیری شود. 

او ادامه داد: الهلالی ها نه تنها در خاک کشورشان بلکه در هیچ کجا حریف پرسپولیس نخواهند شد و تیم یحیی گل محمدی پس از پیروزی در این بازی و سپس در نیمه نهایی خود را برای حضور در فینال آماده خواهد کرد.

سرمربی تیم امید پرسپولیس در آستانه دربی امیدها به خبرنگار برنا گفت: کرونا باعث شد بازی های ما با تعویق سه ماهه آغاز شود و در این زمان این فرصت را داشتیم تا خودمان را برای فصل موفقی آماده کنیم. تیم ما امسال با جذب بازیکنان نوجوان و جوان فصل قبل باشگاه جمع شده و این تیم اسکلتی اصلی اش از پایه های پرسپولیس است و در اولین بازی هم باید به مصاف استقلال برویم که امیدوارم با توجه به شرایط خوبی که داریم بتوانیم در این دیدار نتیجه خوبی را کسب کرده و با پیروزی در این بازی، گام اول را برای شروع یک فصل موفق، محکم برداریم.

انتهای پیام/ 4

نظر شما