والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا؛

بهبودی: کار را برای العربی دشوار خواهیم کرد

۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۸:۳۸
کد خبر: ۱۲۴۶۷۴۷
بهبودی: کار را برای العربی دشوار خواهیم کرد
کاپیتان تیم فولاد سیرجان ایرانیان پس از صعود به فینال رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت: در دیدار نهایی کار را برای العربی نماینده قطر دشوار می‌کنیم.

به گزارش برنا، مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا امروز با چهار دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری شد و فولاد سیرجان نماینده ایران با شکست ناخون راتچاسیما نماینده تایلند به فینال رسید.

کاپیتان تیم فولاد سیرجان پس از این پیروزی گفت: از ابتدا برای برد در این دیدار هدف‌گذاری کرده بودیم و خوشبختانه به هدفمان رسیدیم. بازی خوبی هم به نمایش گذاشتیم.

علیرضا بهبودی تصریح کرد: ناخون راتچاسیما بازیکنان خوبی در ترکیب خود داشت. در ست دوم حریف کمی خودش را پیدا کرد اما با بازی منسجم و هماهنگ‌تر فرصت را از تایلند گرفتیم و به نتیجه دلخواهمان رسیدیم.

او درباره تقابل سیرجان با العربی قطر در فینال این رقابت‌ها اظهار داشت: مطمئنا العربی، سیرجان را به خوبی آنالیز می‌کند. سیچلو به واسطه حضورش در تیم ملی ایران از والیبال ما شناخت کافی دارد. ضمن این که قبلا هم یک‌بار برابر این تیم در این رقابت‌ها حاضر شدیم. سعی می‌کنیم با آنالیز دقیق کار را برای العربی دشوار کنیم و با یاری خدا پیروز خواهیم شد.

نظر شما