قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا؛

پایان کار داور بین‌المللی ایران با بیشترین سهم از قضاوت در رقابت‌های آسیایی

۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۵:۰۴
کد خبر: ۱۲۴۶۸۷۷
پایان کار داور بین‌المللی ایران با بیشترین سهم از قضاوت در رقابت‌های آسیایی
داور بین‌المللی ایران با هفت داوری در بیست‌ویکم دوره قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، بیشترین سهم از قضاوت را در بین 10 داور حاضر در مسابقات به خود اختصاص داد.

به گزارش برنا؛ مهدی نویدی در مجموع هفت روز برگزاری مسابقات چهار بار به‌عنوان داور اول، 3 بار به‌عنوان داور دوم و هفت بار نیز به‌عنوان داور چلنج حضور داشت که در بین ۱۰ داور حاضر در مسابقات، بیشترین سهم از داوری‌ها را داشته است.

به این ترتیب پرونده قضاوت نماینده ایران در جام بیست‌ویکم با هفت قضاوت در تایلند بسته خواهد شد.

نویدی در مجموع هفت روز برگزاری مسابقات چهار بار به‌عنوان داور اول، 3 بار به‌عنوان داور دوم و هفت بار نیز به‌عنوان داور چلنج حضور داشت که در بین ۱۰ داور حاضر در مسابقات، بیشترین سهم از داوری‌ها را داشته است.

نویدی کارش را با قضاوت در نخستین روز مسابقات در دیدار بین تیم‌های کاظمه اسپورت (کویت) و ناخون‌راتچاسیما (تایلند) به‌عنوان داور اول آغاز کرد و در دومین روز مسابقات، داور دوم بازی العربی اسپورت (قطر) و دایموند فود (تایلند) بود.

نویدی در سومین روز مسابقات، داور اول بازی دو تیم CEB اسپورت (سریلانکا) و گاز جنوبی (عراق) و در روز چهارم، داور دوم دیدار کاظمه اسپورت (کویت) و گاز جنوبی (عراق) بود.

وی در روز پنجم در دیدار دو تیم ناخون راتچاسیما (تایلند) و CEB اسپورت (سریلانکا) به‌عنوان داور اول سوت زد و در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات هم داور دوم کاظمه اسپورت (عراق) و AGMK ازبکستان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز