مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کارنامه آجرلو مشخص است/ امیدوارم چرخه ناکامی‌های استقلال تمام شود

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۷۵۰۰
کارنامه آجرلو مشخص است/ امیدوارم چرخه ناکامی‌های استقلال تمام شود
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کارنامه سردار آجرلو مشخص است و او صددرصد می‌تواند به استقلال کمک کند.

مهدی امیرآبادی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، درباره حضور مصطفی آجرلو در باشگاه استقلال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: کارنامه سردار آجرلو مشخص است و او صددرصد می‌تواند به استقلال کمک کند. او مدیر موفقی بوده و امیدواریم به استقلال در راه رسیدن به قهرمانی کمک کند. هواداران استقلال در این سال‌ها زجر کشیده‌اند و امیدوارم چرخه ناکامی‌ها تمام شود. بزرگترین مشکل استقلال بدهی‌ها است که مدیران پیشین بر جای گذاشته‌اند و این مشکلات اگر حل شود استقلال می‌تواند در میادین موفق باشد.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره وضعیت فنی استقلال در فصل پیش‌رو عنوان کرد: باشگاه به خواسته‌های مجیدی عمل کرد و مهره‌های مورد نیاز او را جذب کرد. امیدوارم بازیکن خارجی جدید هم به تیم کمک کند و از دفاع تا حمله مهره‌های خوبی جذب شده‌ و با یکی، دو بازیکن دیگر استقلال تکمیل می‌شود. خوشبختانه کمپ ناصر حجازی هم زیر کشت رفته و به این ترتیب زمین تمرین اختصاصی هم فراهم می‌شود تا بازیکنان شرایط بهتری پیدا کنند و مطمئن هستم آجرلو در این زمینه هم خوب کار خواهد کرد.

او درباره جدایی مهدی قایدی هم تصریح کرد: با جدایی قایدی استقلال به مشکل نمی‌خورد. در این باشگاه خیلی‌ها آمده‌ و رفته‌اند. استقلال اگر بخواهد به یک بازیکن وابسته باشد نمی‌شود به آن، تیم گفت. امیدوارم بازیکنان جدید به این تیم کمک کنند تا وضعیت استقلال بهتر از گذشته شود.

امیرآبادی درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: استقلال شانس دارد و امیدوارم قهرمان شود. استقلال و پرسپولیس هرسال مدعی هستند و از تیم‌های دیگر هم می‌توانم به سپاهان اشاره کنم که با حضور محرم نویدکیا قطعا شانس قهرمانی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
پرونده ویژه