محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس در مهره‌چینی اشکال داشت/ فضای زیادی را به الهلال دادیم/ خارجی‌های حریف فوق‌العاده بودند

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۷۵۹۷
پرسپولیس در مهره‌چینی اشکال داشت/ فضای زیادی را به الهلال دادیم/ خارجی‌های حریف فوق‌العاده بودند
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: دوری پرسپولیس از شرایط بازی رسمی و همین طور اشکال در مهره‌چینی شرایط را دشوار کرد.

محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تاکید بر این که پرسپولیس برابر الهلال بازی دور از انتظاری را از خود به نمایش گذاشت، اظهار داشت: تیم الهلال تا بن دندان مسلح برای این دیدار آماده شده بود و دوری پرسپولیس از شرایط بازی رسمی و همین طور اشکال در مهره چینی و عدم دقت و تمرکز لازم از سوی پرسپولیسی ها دست به دست هم داد تا در این دیدار حرفی برای گفتن نداشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: آنها در تمام نقاط زمین شرایط بهتری را در مقایسه با ما داشتند و ضمن حفظ توپ درست و ایجاد موقعیت های فراوان روی دروازه ما، با کمک ستاره های خارجی که در اختیار داشتند موفق شدند در نیمه اول مالکیت یک طرفه ای را به نام خود ثبت کنند و همین مساله به آنها کمک کرد تا با ایجاد موقعیت های زیاد، به گل رسیده و از نظر روحی و روانی نیز وضعیت بهتری نسبت به ما داشته باشند و با آرامش کامل توپ و میدان را در اختیار بگیرند.

کلهر انتقادی را به کادر فنی پرسپولیس در این دیدار وارد دانست و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: به نظرم در این دیدار پرسپولیس با ترکیب اولیه مناسب و مهره چینی براساس نقاط قوت حریف در زمین حضور پیدا نکرد و اشتباهات فردی بازیکنان و عقب بازی کردن تیم در شروع کار این فرصت و فضا را برای مهاجمان قوی و فاز تهاجمی قدرتمند الهلال ایجاد کرد که دفاع و دروازه ما را تحت فشار زیادی قرار دهند.  

او با تاکید بر این که شاید اگر در مهره‌چینی اتفاق دیگری رخ می‌داد سرخ‌پوشان در این دیدار شرایط بهتری داشتند، خاطرنشان کرد: شاید اگر مهدی عبدی در خط حمله، وحید امیری در سمت چپ حضور پیدا می کرد و کمال هم در ترکیب اولیه بود شرایط دیگری رقم می خورد. در هر صورت از بیرون گود این صحبت ها را مطرح می کنیم و باید دید نظر و برنامه کادر فنی برای بازی و ترکیبش چه بوده است.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
پرونده ویژه