جنگ نابرابری داشتیم؛

گل‌محمدی: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم/ مسئولیت این باخت با من است

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۷۶۰۳
گل‌محمدی: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم/ مسئولیت این باخت با من است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران پرسپولیس به خاطر کسب این نتیجه عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش برنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان اظهار داشت: از نتیجه ای که به دست آمد خیلی ناراحت هستیم و قبل از صحبت در مورد بحث های فنی از هواداران تیم مان عذرخواهی می کنم.

او افزود: مسئولیت این نتیجه قطعا برعهده من است و باید از همه هواداران عذرخواهی می کنم. مقابل تیم خوبی بازی می کردیم، زمانی که خودمان توپ را در اختیار داشتیم نتوانستیم از پرس حریف خارج شویم. الهلال تیمی است که وقتی توپ را از حریف می گیرد خیلی خطرناک است. ما این موضوع را به بازیکنان گوشزد کردیم اما باید قبول کنیم با تیم شایسته ای بازی کردیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: بازی مقابل الهلال کار سختی بود چون مقابل هواداران این تیم بازی می کردیم. ما مشکلات زیادی داریم که باید حل می شد ولی نمی خواهم اینجا در مورد مشکلات حرف بزنم. از نتیجه ای که به دست آمد خیلی ناراحت هستیم، می شد زمانی که یک بر صفر عقب بودیم گل بزنیم ولی از تک فرصت ها خوب استفاده نکردیم و روی تصمیم گیری های آخر هم مشکل داشتیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که ظاهرا تیمش دفاعی بازی می کرد گفت: تمام تعویض های ما هجومی بود و سعی کردیم بازی را از حریف بگیریم ولی الهلال تیم قدرتمندی در پس و دفاع تیمی بود. نشد که فضاهای خوبی به دست بیاوریم چون تحت فشار حریف بودیم. در نیمه دوم شاید می شد بهتر بازی کنیم و همه تعویض هایی که می توانستیم تیم را هجومی کنیم انجام دادیم اما در موقعیت سازی مشکل داشتیم. آنها دفاع فشرده ای داشتند و در حملات واقعا خطرناک بودند. الهلال از نظر فوتبالی حریف قدرتمندی بود و بازی مقابل این تیم برای ما خیلی سخت بود.

او در خصوص اینکه آیا تیم های عربستانی قوی تر شده اند که امسال پرسپولیس نتوانست به مرحله بعد برود عنوان کرد: تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم و در هر فصل جدید مشکلات جدیدتری به تیم ما اضافه می شد. نمی خواهم در مورد این مسائل زیاد حرف بزنم ولی تیم ما همیشه بعد از آسیا و قبل از این بازی ها همیشه شرایط عجیب و غریبی دارد که اگر بخواهم آنها را توضیح بدهم شما هم باور نمی کنید اما تیم های عربی هزینه های زیادی انجام می دهند و از تیم های ایرانی خیلی در این زمینه ها جلوتر هستند.

سرمربی پرسپولیس گفت: از طرف دیگر شرایطی برای تیم ما در ایران به وجود آمده که نمی توانیم بازیکن و ستاره خارجی بگیریم، این برای ما خیلی اذیت کننده است. نمی خواهم توجیه کنم ولی این موضوع از نظر شرایط و امکانات باعث شده تا همه چیز نسبت به تیم های دیگر نابرابر باشد.

نظر شما
پرونده ویژه