شریفی اعتماد گل‌محمدی را جلب کرد؛

درخشش یک ستاره در شب تاریک قرمزها

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۴:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۴۸۰۱۵
درخشش یک ستاره در شب تاریک قرمزها
در شب تاریک پرسپولیس و ستاره‌های کم فروغ تیم گل‌محمدی، مهره نیمکت‌نشین سرخ‌ها درخشش خوبی را در ترکیب تیمش داشت.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس در شبی شکست تلخی را برابر الهلال تجربه کرد که شاگردان یحیی از نظر فنی از شرایط نرمال و قابل قبول خود به دور بودند و هیچ کدام از پرسپولیسی ها در در این دیدار در حد و اندازه های نام و اعتبار خود نبودند تا سرخ ها عملکرد ضعیفی را نشان دهند. در میان بازیکنان اصلی و تعویضی تیم پرسپولیس در شب افت محسوس سرخ ها، هافبکی جوان با وجود دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت، موفق شد حضور ویژه ای را در ترکیب پرسپولیس پشت سر بگذارد.

محمد شریفی، بازیکن جوان پرسپولیس که تجربه حضور در تمامی رده های سنی تیم ملی (به جز بزرگسالان) را در کارنامه خود دارد، در این دیدار از حوالی دقیقه 77 به ترکیب اضافه شد و در این دقایق محدود و در حالی که خط میانی تیم سرآسیمه و پراشتباه بود حضور موثری را در ترکیب پرسپولیس داشت و در یکی دو صحنه نیز موفق شد با قطع توپ الهلالی ها از ایجاد خطر روی دروازه تیمش جلوگیری کند. 

اگرچه حضور او در نهایت تغییری در نتیجه نداشت اما می توان گفت همین فرصت های اندک و کسب تجربه می تواند برای او فرصت های ایده آلی را ایجاد کند تا جای پای خود را در ترکیب محکم کند و خیلی زود تبدیل به بازیکنی اصلی و شاخص برای سرخ پوشان شود. 

نظر شما
پرونده ویژه