طی حکمی از سوی صدری؛

سرپرست مدیریت روابط عمومی پرسپولیس معرفی شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۴۸۴۰۰
سرپرست مدیریت روابط عمومی پرسپولیس معرفی شد
با صدور حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، مصطفی لشگری به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه معرفی شد.

به گزارش برنا، سید مجید صدری، صبح امروز، دوشنبه، با پذیرش استعفای کاوه علی‌اسماعیلی از سمت مدیریت روابط عمومی، مصطفی لشگری را طی حکمی به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب کرد.

سردبیر و مدیر اداره ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و مدیر روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از جمله سوابق مصطفی لشگری است که سال‌های زیادی را در حوزه رسانه‌ای ورزش سپری کرده است.

در بخشی از حکم صادره از سوی رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس برای ایشان آمده است؛ نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس» منصوب می‌گردید.

انتظار آن است که با استعانت از قدرت لایزال الهی و تلاش خستگی ناپذیر، همراه با مدیریت خردمندانه، نسبت به انجام امور محوله، تحقق اهداف و استراتژی‌های پرطرفدارترین باشگاه آسیا و ارتقای این سرمایه عظیم اجتماعی، همت گمارید.

نظر شما
پرونده ویژه