فراز کمالوند:

کمتر از ۲۰ روز فرای آماده سازی فرصت داشتیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۵:۱۵
کد خبر: ۱۲۴۸۵۰۸
کمتر از ۲۰ روز فرای آماده سازی فرصت داشتیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید تیمش برای شروع لیگ برتر کمتر از 20 روز فرصت برای آماده سازی داشته است.

به گزارش برنا، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر تیم پیکان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: فصل جدیدی از مسابقات شروع می‌شود. امیدوارم هر چه سریع‌تر ویروس کرونا از بین برود و تماشاگران به استادیوم بیایند. تیم‌هایی مثل نفت مسجد سلیمان دارای پشتوانه مردمی هستند و امیدوارم بتوانیم هواداران خود را در استادیوم ببینیم. ما آخرین تیمی بودیم که تمرینات خود را شروع کردیم. کمتر از 20 روز وقت برای آماده سازی داشتیم. از فصل قبل، فقط 2 بازیکن در جمع ما باقی مانده است. سعی کردیم تیمی خوب درست کنیم. رقیب ما تیم قابل احترامی است و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

او ادامه داد: ما چند تست در مسجد سلیمان گرفتیم و چند استعداد را کشف کردیم و آن‌ها هم به تمرینات ما اضافه می‌شوند. شرایط برای ما بسیار سخت است. تیمی از سال گذشته وجود ندارد. زمانی که ما شروع کردیم، بازیکن چندانی در نقل وانتقالات نمانده بود. ما فصل بدنسازی و تمرینات تاکتیکی نداشتیم و کلا 2 بازی دوستانه برگزار کردیم. ما اگر 3 بازی اول را پشت سر بگذاریم، می‌توانیم شرایط بهتری پیدا کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص حمایت‌های انجام شده در خصوص تیم‌های نفتی گفت: حمایت از تیم مسجد سلیمان می‌شود. وزارت نفت مقداری در پرداخت حق و حقوق تیم های حرفه‌ای محدودیت دارد. آقای زنگنه وزیر سابق نفت هم علاقه‌ای به ورزش نداشت. او نمی‌دانست در شهرهای جنوبی، مردم به فوتبال وابسته هستند. من امیدوارم وزیر جدید نفت دیدگاه متفاوتی داشته باشد. من از آقای رئیسی می‌خواهم به تیم های نفتی توجه ویژه‌ای داشته باشد. کل بودجه ما، به اندازه یکی از بازیکنان تیم‌های صنعتی است و این در حالی است اکثر منابع مالی کشور ما را نفت دارد تامین می‌کند.

کمالوند گفت: باشگاه و مربی یک سری تعهداتی نسبت به یکدیگر دارند. ما چند مربی در فوتبال داریم که 7 سال در یک تیم مربیگری کرده باشند؟ من خودم در گسترش فولاد و تراکتور روی هم رفته 7 سال مربیگری کردم. هرجا که به مشکل خوردیم، استعفا کردیم. مشکلات مالی باعث استعغای من نمی‌شود. آن چه که باعث اذیت من می‌شود، امکانات یک تیم است. می‌فهمم مسجد سلیمان بضاعت خودش را دارد اما امیدوارم امکانات اولیه برای تیم فراهم باشد. در خوزستان پیشینه داشتم. استقلال خوزستان را به لیگ برتر آوردیم و در صنعت نفت آبادان روزهای خوبی داشتیم و امیدوارم این اتفاقات خوب در نفت مسجد سلیمان هم ادامه پیدا کند. هدف ما این است که تیم خود را در لیگ برتر نگه داریم. خیلی از دوستان من هدایت این تیم را نخواستند بپذیرند اما من این کار را کردم. آنچه که مسئولان از من خواستند، حفظ تیم در لیگ برتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز