در ایستگاه اول لیگ بیست و یکم؛

استارت‌های جذاب در هفته نخست/ همه به دنبال پیروزی

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۳:۰۵
کد خبر: ۱۲۴۸۵۶۲
استارت‌های جذاب در هفته نخست/ همه به دنبال پیروزی
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در دوره بیست و یکم از امروز در حالی آغاز می‌شود که در روز اول از هفته اول این رقابت‌ها شاهد برگزاری چهار بازی جذاب هستیم تا هفته اول با شرایط کاملا ویژه‌ای آغاز شود.

به گزارش برنا؛ قطار لیگ برتر پس از استراحتی چند ماهه این بار از ایستگاه بیست و یکم آماده حرکت است تا تب داغ فوتبال در روزهای پائیزی یکی از جذاب‌ترین اتفاقات برای فوتبالدوستان در ایران باشد.

به بهانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و یکم، به بررسی بازیهای عصر امروز که قرار است در چارچوب هفته اول این دیدارها برگزار شود، می‌پردازیم:

پیکان تهران- نفت‌ مسجدسلیمان؛ استارت خودروسازان در خانه

در اولین دیدار از بازی هفته اول لیگ برتر در تهران شاهد برگزاری دیداری بین پیکان و نفت مسجدسلیمان هستیم، دیداری که دو تیم در حالی آماده برگزاری آن می شوند که در مقایسه با فصل قبل سرمربیان جدیدی را روی نیمکت هدایت خود می‌بینند. پیکان که تا روز آخر لیگ بیستم برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کرد باید فصل را با مجتبی حسینی آغاز کند و در اولین گام خود در این فصل در دیداری خانگی روبروی تیمی به میدان برود که در فصل جدید با سرمربیگری مارکوپولوی مربیان ایران یعنی فراز کمالوند هدایت می‌شود. رویارویی این دو تیم در گام اول لیگ برتر در دوره جدید می‌تواند زورآزمایی مهمی برای این تیم‌ها باشد و هر دو تیم در تلاش هستند در بازی اول خود نتیجه خوبی را رقم بزنند.

پدیده خراسان- آلومینیوم اراک؛ نبرد جذاب مهاجری و خطیبی

پس از پایان لیگ بیستم و اتفاقات مدیریتی که در باشگاه پدیده رخ داد، کادر فنی این تیم هم با تغییرات گسترده ای روبرو شد و سیدمهدی رحمتی جای خود را به رضا مهاجری داد تا مربی قدیمی فوتبال ایران بار دیگر در مشهد کار مربیگری‌اش را ادامه دهد. شاگردان مهاجری در بازی اول خود در فصل جدید در دیداری خانگی باید برابر آلومینیومی به میدان بروند که مثل هفته‌های ابتدایی لیگ بیستم، رسول خطیبی را به عنوان سرمربی در اختیار دارند. آلومینیوم که فصل قبل اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه کرد و در مجموع نتایج بدی را کسب نکرد در دومین سال حضور در لیگ بیست و یکم با برنامه‌های ویژه‌ای پای در این رقابتها می‌گذارد و امیدوار است استارت قابل قبولی را در این فصل در مشهد داشته باشد.

نساجی مازندران- فجرسپاسی شیراز؛ پاگشای فجر روبروی نساجی

شاگردان ساکت الهامی در نساجی در شروع کار خود در لیگ بیست و یکم دیدار خانگی را برابر تازه واردان نام آشنای لیگ دارند. نساجی که یکی از تیم‌های پر رفت و آمد لیگ برتر در دوره قبل در نیمکت مربیگری بود با نتایج خوبی که در حضور ساکت الهامی در فصل قبل گرفت، فصل جدید را با این سرمربی استارت می‌زد و باید در دیدار اول خود روبروی فجرسپاسی که تازه از لیگ دسته اول، به لیگ برتر صعود کرده است، تقابل جذابی را داشته باشد. می توان پیش بینی کرد رویارویی نساجی با شاگردان علی کلانتری از جذابیت‌های بالایی در بازی اول این تیم ها برخوردار باشد.

سپاهان اصفهان- مس رفسنجان؛ یادآوری یک بازی پرماجرا

سپاهان که تا روز آخر لیگ بیستم امیدش را برای سبقت از پرسپولیس و قهرمانی در لیگ برتر از دست نداده بود، در نهایت در این زمینه موفقیتی را به دست نیاورد تا حالا با توپ پر وارد عرصه رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر شود. زردهای دیار زاینده رود که ریخت و پای زیادی را در فصل نقل و انتقالات داشته اند، در حالی باید در بازی اول شان در فصل جدید به میدان بروند، باید روبروی مس رفسجان و یاران محمد ربیعی قرار بگیرند. شاید خیلی ها در آستانه این بازی، دیدار فصل قبل این دو تیم که با نتیجه عجیب 6 بر یک به پایان رسید را به یاد بیاورند، دیدار پرگل و پرحرف و حدیثی که تا روزهای متمادی در محافل فوتبال در مورد آن حرف و حدیث های زیادی مطرح بود.

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز