عصر امروز صورت گفت؛

برگزاری نشست هماهنگی ناظران مسابقات ۱۴۰۰ با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۸۵۷۷
برگزاری نشست هماهنگی ناظران مسابقات ۱۴۰۰ با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون
جلسه هماهنگی و یکسان‌سازی فنی ناظران مسابقات لیگ‌های باشگاهی ایران در سال 1400 با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون والیبال برگزار شد.

به گزارش برنا، سی‎ و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام «سردار دل‌ها» از روز یکشنبه دوم آبان‌ماه با حضور 14 تیم آغاز می‌شود.

جلسه هماهنگی ناظران فنی مسابقات لیگ‌های باشگاهی ایران در سال 1400 از ساعت 10 امروز (دوشنبه) با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد. میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، نادر انصاری دبیر سازمان لیگ، ناظران و عوامل فنی مسابقات (مردان و زنان) نیز در این نشست حضور داشتند و شهرام عظیمی سرپرست سازمان لیگ به دلیل بیماری در این جلسه غایب بود.

در ابتدای این جلسه پس از خیر مقدم نادر انصاری دبیر سازمان لیگ، دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدارسیون والیبال در سخنانی در خصوص اهداف و برنامه فدراسیون در لیگ 1400 صحبت کرد.

در آغاز این جلسه لیلا موتابیان مدیر نخستین دوره توانمندسازی عوامل فنی برگزاری رویدادها در بخش بانوان گزارشی درخصوص برگزاری این دوره آموزشی ارائه کرد.

در ادامه مسعود یزدان‌پناه عضو کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا درباره قوانین داوری و ویدئو چک نکاتی را مطرح کرد.

او همچنین تاکید کرد که هدف از حضور ناظران داوری و فنی در کنار داوران اول و دوم مسابقات این است که سلامت و کیفیت بازی ارتقا یابد.

نادر انصاری دبیر سازمان لیگ هم درخصوص تغییر قوانین داوری و نیز فرم‌های نظارت، توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال با حضور در این نشست از باشگاه‌ها، داوران، ناظران و عوامل فنی برگزاری رویدادها به دلیل از خود گذشتگی در برگزاری لیگ سال گذشته و تلاش برای به پایان رساندن آن قدردانی کرد.

او حفظ روند صحیح برگزاری مسابقات لیگ را مرتبط به نحوه تصمیم‌گیری ناظران دانست و وظیفه اصلی ناظران را ایجاد اقتدار و فضایی آرام و سالم در والیبال برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز