جلسه آنلاین لیگ برتر والیبال زنان ۱۴۰۰؛

داورزنی: برای جهانی‌شدن والیبال زنان باید جهانی فکر کرد

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۲۴۸۵۸۰
داورزنی: برای جهانی‌شدن والیبال زنان باید جهانی فکر کرد
رئیس فدراسیون والیبال خطاب به تیم‌های حاضر در نشست لیگ برتر زنان، گفت: شما یکی از عوامل موثر جهانی‌شدن والیبال زنان ایران هستید و برای تسهیل در این راه باید جهانی فکر کنید.

به گزارش برنا، جلسه هماهنگی لیگ برتر زنان سال 1400 شب گذشته (یکشنبه شب) به صورت آنلاین به ریاست دکتر داورزنی برگزار شد.

رئیس فدراسیون والیبال در این نشست با تبریک هفته تربیت‌بدنی یکی از اهداف فدراسیون را رشد والیبال زنان خواند و گفت: امیدواریم با برگزاری لیگ جهش قابل توجهی در معرفی و پرورش بازیکنان توانمند برای حضور در تیم‌های ملی فراهم شود تا دست مربیان پایه هم برای انتخاب بازیکنان باز شود. امسال چند تن از دختران والیبالیست کشورمان در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند و نسل خوبی هم قرار است در لیگ برتر حضور داشته باشند. امید است لیگ برتر مسیر همواری برای رشد این نسل باشد.

محمدرضا داورزنی هم‌چنین لیگ دسته یک را برای فدراسیون با اهمیت قلمداد کرد و ادامه داد: بسیاری از استان‌هایی که شرایط حضور در لیگ برتر را ندارند در دسته یک تیم‌داری می‌کنند و البته بازیکنان خوبی هم به بدنه والیبال ملی اضافه می‌کنند.

او با بیان این نکته که رشد و توسعه والیبال زنان بدون همکاری، تشریک مساعی و همدلی اتفاق نمی‌افتد، بیان کرد: هدف فدراسیون تنها تیم‌داری چند باشگاه در لیگ و برگزاری مسابقه نیست. به دنبال برگزاری لیگی با فاکتورهای فنی و مطابق با اصول والیبال روز دنیا هستیم.

رئیس فدراسیون اظهار کرد: مسابقات باشگاه‌های آسیا نشان داد باشگاه‌هایی که با برنامه و هدفمند کار می‌کنند در آسیا هم نتیجه می‌گیرند. اگر از شما می‌خواهیم آنالیزور، مربی بدنساز، مشاور تغذیه و … به خدمت بگیرید به دلیل نزدیک شدن تیم‌ها به استاندارهای جهانی است. برای جهانی شدن باید جهانی فکر و عمل کرد و از متخصصان بهره برد. موفقیت فدراسیون در گروه تفکر جهانی شماست.

داورزنی افزود: خوشبختانه بازیکنان ایران ظرفیت‌های بالایی دارند. شاهد هستید هر سال به تعداد لژیونرها افزود می‌شود و در هر دوره در زمره بهترین‌ها قرار می‌گیرند.

نظر شما