مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

خاطرات خوب و زیادی از اصفهان و سپاهان دارم/ باید تلاش‌مان را دوچندان کنیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۴۸۵۹۶
خاطرات خوب و زیادی از اصفهان و سپاهان دارم/ باید تلاش‌مان را دوچندان کنیم
بازیکن با تجربه مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد در فصل پیش رو تیمش بتواند با نتایج خوبی که به دست می‌آورد در زمره بهترین تیم‌های این فصل از لیگ برتر لقب بگیرد.

مهدی کیانی، بازیکن خط میانی تیم فوتبال مس رفسنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیمش در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه تیم مس شروع خوبی را در فصل آماده‌سازی داشت. ما در این مدت پس از جذب مهره‌های خوب در نقل و انتقالات قدرت تیم‌مان را افزایش دادیم و بهترین بهره‌برداری را با برگزاری اردو و بازیهای تدارکاتی داشتیم و با حضور کادر خوب برای استارت فصل مهیا شویم تا با نتایج خوبی که می گیریم بتوانیم دل هواداران مان و مردم خوب رفسنجان را شاد کنیم.

او با تاکید بر روند رو به رشد مس برای فصل جدید افزود: مس در فصل قبل اولین تجربه حضور در لیگ برتر را با نتایج خوبی پشت سر گذاشت و موفق شدیم در پایان فصل در رده هشتم حضور پیدا کنیم. امسال تیم ما در لیگ باتجربه‌تر شده و با تقویت در فصل نقل و انتقالات در تلاش هستیم نتایج و جایگاهی بهتر از فصل قبل را کسب کرده و بتوانیم بازهم پدیده لیگ برتر شویم. توقع از ما زیاد شده و برای جلب رضایت‌ها، تلاش‌مان را دوچندان کنیم.

کاپیتان سال‌های گذشته سپاهان در مورد تقابل مس با تیم سابقش به خبرنگار برنا گفت: خوشحالم بار دیگر به اصفهان آمده‌ام و با دوستانم تجدید دیدار و خاطره می‌کنم. خاطرات ویژه‌ای در این شهر داشتم و نان و نمک خورده‌ام. حالا باید روبروی سپاهان به میدان بروم. امیدوارم در بازی برابر این تیم بتوانیم نمایش خوبی ارائه دهیم و دو تیم بازی زیبایی را به نمایش بگذارند.

کیانی تاکید کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط و امکان حضور هواداران را در ورزشگاه‌ها شاهد باشیم و بتوانیم انرژی مثبت آنها را در کنارمان حس کنیم. در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر برای همه تیم‌ها و بازیکنان آرزوی موفقیت دارم و دعا می‌کنم همه با سلامت کامل و رعایت بازی جوانمردانه فصل فوتبالی جذاب و تماشایی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز