سوژه روز؛

کیت جدید، حلقه تکراری گمشده در فوتبال ایران

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۲:۳۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۴۹۰۹۶
کیت جدید، حلقه تکراری گمشده در فوتبال ایران
هنوز تکلیف لباس بسیاری از تیم‌ها روشن نشده است.

به گزارش برنا؛ یکی از مهم‌ترین عناصر تبلیغاتی برای کسب درآمد در فوتبال روز دنیا، لباس است. لباسی که در ایران کمترین اهمیت را دارد و تقریبا هیچ‌ باشگاه نه برای طراحی آن برنامه دارد و نه فروش آن. در حالی که از دیروز لیگ برتر فوتبال آغاز شده حتی 3 تیم هم از لباس خود رونمایی نکرده‌اند.

استقلال امروز به میدان می‌رود اما از زمان شکست در فینال جام حذفی تا روز گذشته وضعیت اسپانسر و به تبع آن تولیدکننده لباسش مشخص نبود. حالا هم خبر رسیده این تیم با لباسی نزدیک با آن پیراهن که در جام حذفی سال گذشته بازی می‌کرده وارد میدان می‌شود.

پرسپولیس فصل گذشته رونمایی خوبی داشت که در زمانی بد انجام شد. این تیم در چند سال اخیر هیچ‌گاه فصل را با یک لباس جدید آغاز نکرده که فصل را با همان لباس به پایان برساند. آن‌ها امسال هم با لباس سال گذشته به میدان می‌روند تا تکلیف لباس جدید مشخص شود. شاید نیم فصل. احتمالا آن لباس تا نیم فصل آینده هم دوام خواهد داشت!

دیگر تیم‌ها هم وضعیت خوبی در این زمینه ندارند. نه به فکر تیزر درستی هستند و نه طراحی اختصاصی و خاص. نه سپاهان، نه تراکتور و نه هیچ تیم دیگری. با هرکدام از مسئولین اگر صحبت کنید در زمان مناسب، شرایط را با اروپایی‌ها مقایسه می‌کنند. در زمان تولید و طراحی لباس اما آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند. همه چیز را به کارگزار می‌سپارند و روی ریل بی‌نظمی‌ها با سرعت فراوان حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز