غلامرضا مازندرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کرونا به کبدی لطمه زد/ ۱۷ بازیکن به دلیل حضور در لیگ ستارگان نمی‌توانند در کنار تیم ملی باشند

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۹۱۴۶
کرونا به کبدی لطمه زد/ ۱۷ بازیکن به دلیل حضور در لیگ ستارگان نمی‌توانند در کنار تیم ملی باشند
سرمربی تیم ملی کبدی کشورمان گفت: 17 بازیکن به دلیل حضور در لیگ ستارگان نمی‌توانند در کنار تیم ملی باشند.

مرحله نهایی مسابقات کبدی قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور هشت تیم از استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان، مرکزی، آذربایجان غربی در گرگان برگزار شد. در پایان این رقابت ها تیم گلستان با اقتدار با نتیجه 54 بر 23 خوزستان را مغلوب و قهرمان شد.

غلامرضا مازندرانی، سرمربی تیم ملی کبدی کشورمان، در خصوص سطح کیفی این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: بعد از مدت‌ها تعطیلی خوشبختانه شرایط مهیا شد تا مسابقات خوبی در رشته کبدی برگزار شود. هشت تیم در این دوره شرکت داشتند که تقریبا همه از پتانسیل مناسبی هم برخوردار بودند ولی با این حال به دلیل تعطیلات طولانی مدتی که بخاطر شرایط کرونا به وجود آمد و اکثر باشگاه ها تعطیل بودند، رقابت ها آنطور که انتظار می رفت از نظر فنی سطح خیلی بالایی نداشت ولی به هر صورت نیاز بود که برگزار شود و خوشبختانه این اتفاق هم صورت گرفت.

او با اشاره به زمان برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: با توجه به وضعیت کرونا و تعطیلات آن که اشاره کردم به دلیل اینکه بیشتر از این به تیم لطمه وارد نشود تصمیم گرفتیم زودتر از زمان موعد استارت تمرینات تیم ملی زده شود. اگر شرایط کاملا مهیا باشد با حضور کبدی کاران جوان از ابتدای آبان اردو را برگزار خواهیم کرد.

مازندرانی خاطرنشان کرد: بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا تا به امروز ستاره‌های تیم ملی اکثرا جذب لیگ ستارگان شدند که بسیار خوب است اما در کنار خوب بودن این اتفاق ما متاسفانه برای اردوها این بازیکنان را در اختیار نخواهیم داشت. فکر می‌کنم 17 ملی پوش ما قرار است اواخر مهر راهی لیگ ستارگان شوند. اردو را با جوان‌ها آغاز خواهیم کرد افرادی که شانس این را دارند در این مدت خودشان را به استاندارهای تیم ملی برسانند تا شاید در لیست اصلی تیم ملی قرار بگیرند.

او افزود: 17 بازیکن تا پایان سال 1400 شرایط حضور در تمرینات تیم ملی را ندارند ولی بعد از آن به اردوها اضافه خواهند شد تا در نهایت ترکیب اصلی را انتخاب کنیم. هدف تکرار مدال طلای جاکارتاست که خیلی دور از ذهن نیست ولی به هر جهت شرایط سختی را در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز