دیدار مرادی با وزیر ورزش و جوانان؛

تاکید دکتر سجادی بر ایجاد شور و هیجان در مسابقات باشگاهی وزنه برداری

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۹۳۳۵
تاکید دکتر سجادی بر ایجاد شور و هیجان در مسابقات باشگاهی وزنه برداری
رئیس و اعضای هیئت رییسه فدراسیون وزنه برداری به منظور ارائه برنامه‌‌های این فدراسیون برای حضور در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست دکتر سید حمید سجادی با رییس و اعضای هیئت رییسه فدراسیون وزنه برداری با حضور دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، دکتر کلهر سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مریم کاظمی پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان و علی رغبتی مدیرکل مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست که به منظور ارائه برنامه‌ریزی‌های فدراسیون وزنه برداری برای بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین برگزار شد، گزارشی از جانب فدراسیون وزنه برداری از برنامه ها و همچنین مسابقات اخیر و اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری ارائه شد.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست پس از استماع نظرات و گزارش های اعضای هیئت رییسه فدراسیون با تشکر از برنامه ریزی های انجام شده، بر توجه به هیئت ها و نگاه برنامه محور به این حوزه تاکید کرد و افزود: آموزش های سراسری برای هیئت ها، برنامه ریزی جهت تولید و تربیت مربی برای تیم های ملی، استفاده از ظرفیت های کمیته ملی المپیک برای آموزش های بین المللی، محورهایی است که می تواند به رشد و توسعه وزنه برداری کشور کمک کند.

دکتر سجادی همچنین با تاکید بر ایجاد شور و هیجان در باشگاه ها و مسابقات وزنه برداری داخلی، افزود: بهتر است برای ایجاد شور و هیجان این مسابقات و همچنین اطلاع رسانی فعالیت ها و توفیقات فدراسیون و رشته وزنه برداری برنامه ریزی مناسبی انجام شود.

کسب کرسی های بین المللی، پشتوانه سازی تیم های ملی، توجه به عمومی سازی رشته وزنه برداری، تقویت حوزه فرهنگی فدراسیون، هزینه های اعزام ها، درآمدسازی فدراسیون، کنترل دوپینگ و ... از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی و گفت و گو قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز