غرض ورزان چشمان خود را باز کنند؛

انتصاب‌های دکتر سجادی، موتور محرک ورزش و جوانان/ مدیران جوان، جهادی، انقلابی و با انگیزه نیاز به زمان دارند

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۹۳۶۵
انتصاب‌های دکتر سجادی، موتور محرک ورزش و جوانان/ مدیران جوان، جهادی، انقلابی و با انگیزه نیاز به زمان دارند
انتصاب‌های دکتر سید حمید سجادی، موتور محرک ورزش و جوانان است که می‌تواند باعث بالندگی جامعه شود.

به گزارش برنا؛ روز سوم شهریورماه سال جاری بود که دکتر سیدحمید سجادی هزاوه با کسب 163 رای موافق، 107 رای مخالف و 13 رای ممتنع به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد تا چهارمین وزیر این وزارتخانه از زمان ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان لقب بگیرد.

محمد عباسی (دولت دهم)، سیدرضا صالحی امیری (سرپرست در دولت یازدهم)، محمد شریعتمداری (سرپرست در دولت یازدهم)، محمود گودرزی (دولت یازدهم)، نصرالله سجادی (سرپرست در دولت یازدهم) و مسعود سلطانی‌فر (دولت یازدهم و دوازدهم)، نفراتی بودند که قبل از حضور دکتر سجادی در وزارتخانه حضور داشتند و این مسئولیت مهم برای نخستین بار به یک فردی از جنس ورزش سپرده شده که در نوع خودش بی نظیر و قابل تحسین است.

بعد از حضور سجادی در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان که رزومه پرباری در حوزه قهرمانی و مدیریت اجرایی دارد، تغییرات در معاونت این وزارتخانه به مرور زمان آغاز شد و وزیر دولت سیزدهم تلاش کرده تا بهترین و شایسته ترین انتخاب ها را برای رشد و ترقی حوزه های ورزش و جوانان انجام بدهد.

سجادی ابتدا اسماعیل احمدی را به عنوان مشاور وزیر در امور ایثارگران و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد. مشاور فرمانده­ کل بسیج، معاون روابط‌‌ عمومی سازمان بسیج مستضعفین، مؤسس و مسئول سازمان بسیج رسانه، عضو شورای مرکزی سازمان بسیج دانشجویی، عضو شورای مرکزی قرارگاه راهیان نور کشور و دبیر شورای انتخاب شهدای شاخص سال از ‌جمله سوابقی است که در رزومه کاری احمدی دیده می شود. وزیر ورزش و جوانان در ادامه به سراغ شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی رفت و علیرضا عاصم‌یوسفی را به‌عنوان مدیر این شرکت منصوب کرد تا جایگزین حسن کریمی شود.

انتصاب بعدی مربوط به معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارتخانه بود که بنیامین شکوه‌فر به عنوان جانشین جمشید تقی زاده مشغول به کار شد. مدیرکلی دفتر ویژه دولت در مجلس، مدیرکلی حقوقی، امور مجلس و استان‌های سازمان ملی جوانان و مدیرکلی امور مجلس وزارت ورزش و جوانان در کارنامه فعالیت‌های مدیریتی و اجرایی شکوه‌فر دیده می شود.

35

همچنین وحید یامین پور، سینا کلهر و مریم کاظمی پور به ترتیب به عنوان معاونت امور جوانان، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و معاونت امور بانوان از سوی دکتر سجادی برگزیده شدند تا فعالیت های خود را در وزارت ورزش و جوانان آغاز کنند. قطعا در هر نهاد یا وزارتخانه ای هر انتصاب و انتخابی می تواند با نقدهایی همراه باشد اما چه خوب است که این نقدها در زمان مناسب صورت بگیرد و انصاف هم در آن رعایت شود و از روی حب و بغض صورت نگیرد.

حضور مدیران جوان، جهادی، انقلابی و با انگیزه از ویژگی های بارزی است که می تواند به مرور زمان تحول آفرین باشد و باید آن را به فال نیک گرفت. دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان در انتصاب های اخیر همه تلاش خود را به کار برده تا بهترین ها را بر اساس شایسته سالاری انتخاب کند و باید به آن احترام گذاشت. با توجه به این که کمتر از دو ماه است که از حضور دکتر سجادی در وزارت ورزش و جوانان می گذرد و طبعا هم معاون های او به تازگی مشغول به فعالیت شده اند، ضمن حمایت از آنها باید از سوی اهالی ورزش و حوزه جوان مورد توجه قرار بگیرند تا شاهد رشد و پیشرفت کشور باشیم و اتفاقات خوب و امیدبخش هم رقم بخورد.

انتصاب های دکتر سجادی، موتور محرک ورزش و جوانان است که می تواند باعث بالندگی جامعه شود و چه بهتر است برخی از افراد که به صورت مغرضانه انتقادهای خود را شروع کرده اند، کمی سکوت در پیش بگیرند و منتظر اقدامات وزیر و معاون های او برای ترقی حوزه های ورزش و جوانان باشند.

نظر شما
پرونده ویژه