سعید نعیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس تیم معمولی نیست که با یک باخت جا بزند/ بازی با فولاد می‌تواند سرآغازی برای موفقیت‌های سرخ‌پوشان باشد

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۹۷۶۲
پرسپولیس تیم معمولی نیست که با یک باخت جا بزند/ بازی با فولاد می‌تواند سرآغازی برای موفقیت‌های سرخ‌پوشان باشد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک تیم معمولی نیست که با یک شکست کارش را تمام شده دانست و یک باخت باعث شود این تیم از مسیرش خارج شود.

سعید نعیم‌آبادی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت پرسپولیس و شکست برابر الهلال اظهار داشت: شرایط پرسپولیس و الهلال قبل از این بازی کاملا نابرابر بود و شاید بتوان گفت این شکست برای پرسپولیس قابل پیش بینی بود. الهلال در این بازی از امتیاز میزبانی و حضور هوادارانش برخوردار بود. ضمن این که در فاکتورهایی مثل حضور در کورس بازیهای رسمی و در اختیار داشتن بازیکنان بین‌المللی و گران‌قیمت با پرسپولیس قابل مقایسه نبود و این دو تیم در این دیدار با شرایط برابری روبروی هم نبودند و در نهایت پرسپولیس شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: همه ما دوست داشتیم که تیم محبوب‌مان در این بازی پیروز می‌شد و به مرحله بعد صعود می‌کرد اما منطق فوتبال این مساله را تائید نکرد. الهلال تا بن دندان مسلح برابر پرسپولیسی به میدان رفت که شرایط خاصی را داشت و با تمام مشکلات خود را تا این مرحله از لیگ قهرمانان رسانده بود و در نهایت شکست خورد تا مشخص شود برای رسیدن به قهرمانی و موفقیت در آسیا باید حرفه باشیم و فوتبال‌مان تغییر رویه بدهد، در غیر این صورت نمی‌توانیم جایگاه خوبی در بین تیم های موفق در سطح آسیا و جهان داشته باشیم.

نعیم‌آبادی در خصوص آینده پرسپولیس در لیگ و فصل جدید فوتبالی به خبرنگار برنا گفت: اگرچه شکست و حذف در آسیا برای همه ما ناراحت کننده است اما باید این ناکامی فراموش شود.  شادی برد و غم باخت فوتبال باید زود فراموش شود در غیر این صورت آینده را از ما می گیرد. پرسپولیس تیم معمولی نیست. این تیم طرفداران میلیونی در ایران دارد و با حضور کادر فنی با دانش و بازیکنان باتجربه ای که دارد می تواند دوباره در مسیر موفقیت و قهرمانی قرار دهد. پرسپولیس از جای خود بلند می شود و می تواند این باخت و ناکامی را جبران کند.

او در پایان اشاره‌ای به بازی اول پرسپولیس در لیگ برتر برابر فولاد داشت و در این خصوص تصریح کرد: این بازی برای پرسپولیس مهم است و می تواند استارتی برای موفقیت تیم برای فصل جدید باشد. امیدوارم پرسپولیس از اهواز دست پر بازگردد و به عنوان مدعی که سابقه 5 قهرمانی متوالی در لیگ برتر را در کارنامه دارد، برای فصل جدید هم قهرمانی دیگری را در لیگ برتر به دست بیاورد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز