تشکیل نشست مسئولان انجمن موی تای برای حضور در مسابقات جهانی؛

غیاثوند: قصد داریم با ترکیب کامل عازم تایلند شویم/ امیدوار به همکاری وزارت ورزش و فدراسیون انجمن‌ها هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۴۹۸۲۰
غیاثوند: قصد داریم با ترکیب کامل عازم تایلند شویم/ امیدوار به همکاری وزارت ورزش و فدراسیون انجمن‌ها هستیم
نشست مسئولان و مربیان تیم های ملی انجمن موی تای ایران، عصر امروز چهارشنبه سال جاری در تهران برگزار شد.

به گزارش برنا، در این نشست که با حضور حسن محمدخانی نایب رئیس، ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی، حسن آصفی رئیس کمیته بازرسی، داود رجایی دبیر تیم های ملی، مرتضی علی پناهی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، محمدعلی یوسفی سرمربی تیم ملی جوانان، خانمها شاعری سرپرست تیم های ملی بانوان، سمیه خزایی سرمربی تیم ملی بانوان بزرگسال و مستانه سیف آبادی سرمربی تیم ملی بانوان در رده جوانان انجام گرفت، 

در خصوص چگونگی شرایط تشکیل اردوی آماده سازی تیم ملی و همچنین برگزاری رقابتهای درون اردویی جهت شناخت نفرات منتخب برای شرکت در پیکارهای جهانی تایلند، بحث و تصمیم گیری به عمل آمد.

ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی انجمن موی تای طی گفت و گویی در مورد خروجی این نشست اظهار داشت: جلسه کادر فنی و سرپرستان تیم های ملی بیش از ۵ ساعت به طول انجامید و در پایان، تصمیات سازنده ای در جهت تشکیل تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی اتخاذ شد. 

وی افزود: رقابتهای جهانی نیمه نخست آذرماه به میزبانی تایلند برگزار می شود که در نظر داریم با ترکیبی کامل در تمامی اوزان در هر دو بخش آقایان و بانوان عازم این پیکارها شویم.

مدیر تیم های ملی موی تای سپس با اشاره به تصمیم کادر فنی انجمن برای تشکیل اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: در این نشست مقرر شد ابتدا، اردوی آماده سازی  یک هفته ای با حضور نفرات  اول و دوم مسابقات کشوری زنجان و همچنین استعدادهای شناسایی شده برپا و پس از آن رقابتهای انتخابی درون اردویی برگزار تا موی تای کاران برتر هر وزن جواز حضور در تیم ملی  را بدست آورند.

این پیشکسوت یادآور شد: بعد از مسابقات درون اردویی، در نظر داریم اردوی ۵ هفته ای را در تهران تشکیل دهیم تا موی تای کاران منتخب به مرز آمادگی کامل برای حضور هرچه بهتر در مسابقات جهانی دست یابند.  

غیاثوند ادامه داد: از آنجا که حفظ سلامت ورزشکاران در اولویت اول ما قرار دارد، مقرر شد در طول برگزاری اردوها و مسابقات، تمهیدات لازم در جهت اجرای کامل شیوه نامه های بهداشتی از قبیل انجام تستهای کرونا و سلامت، دارا بودن کارت واکسن و الزام به تزریق هر دو دز واکسن کرونا اندیشیده شود.

مسئول پیگیری های ویژه انجمن موی تای سپس در مورد تعداد نفرات اعزامی به مسابقات جهانی گفت: به دنبال آن هستیم که با ترکیب کامل عازم تایلند شویم که این مساله منوط به موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و همچنین فدراسیون انجمن های ورزشی است. هر زمان که مجوزهای لازم در خصوص برگزاری اردو و اعزام صادر شود، در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت نسبت تشکیل اردوهای آماده سازی اقدام خواهیم کرد.

غیاثوند در پایان تصریح کرد: امیدوارم وزارت ورزش در این زمینه همکاری لازم را با انجمن موی تای به عمل آورد تا ملی پوشان کشورمان پس از ۲۰ ماه رکود ناشی از محدودیتهای کرونایی، بتوانند با شایستگی فرصت حضور در این آوردگاه معتبر و بزرگ را پیدا کرده و همچون گذشته با قدرتنمایی در برابر حریفان، برای کشورمان افتخار آفرین باشند.

نظر شما