امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال در هر شرایطی مدعی قهرمانی است/ حسین‌زاده امیدوارکننده ظاهر شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۹۹۵۹
استقلال در هر شرایطی مدعی قهرمانی است/ حسین‌زاده امیدوارکننده ظاهر شد
بازیکن اسبق استقلال تهران به عملکرد این تیم در مسابقات فصل جاری امیدوار است.

امین منوچهری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، درباره پیروزی آبی‌پوشان مقابل تیم هوادار به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: عملکرد استقلال در بازی اول چندان خوب نبود هرچند که باید شرایط استقلال و انگیزه حریف را هم در نظر گرفت. در دیدارهای ابتدایی استقلال و پرسپولیس تماشاگر بسیار تاثیرگذار است که در این جدال تماشاگری نبود اما به طور کلی می‌توان گفت استقلال در نیمه اول خوب نبود. هرچه بازی بیشتر پیش رفت بازیکنان از لحاظ روحی خود را مسلط نگه داشتند مخصوصا پس از پنالتی. در نهایت همانطور که قبلا گفته‌ام، در چنین بازی‌های خطرناکی 3 امتیاز اهمیت بسیار زیادی دارد. ممکن است یک شکست چند هفته تیم را به حاشیه ببرد اما خدا را شکر استقلال توانست برنده شود.

او درباره بازیکنان استقلال و نمایش‌ آنها عنوان کرد: از قبل از حسین‌زاده شناخت داشتم و در بازی مقابل الهلال هم دیدیم چه توانایی دارد. او بسیار امیدوارکننده ظاهر شده و سلمانی هم با وجود بازی نه چندان خوب مقابل الهلال، یک گل زد و نمایش خوبی داشت. اگر در استقلال از ابتدا شرایط روحی و روانی خوبی نداشته باشید نمی‌توانید موفق شوید.

مهاجم اسبق آبی‌پوشان در ادامه افزود: استقلال امسال شرایط امیدوارکننده‌ای دارد چون از بیرون زمین اخبار خوبی به گوش می‌رسد. وقتی مدیریت اتفاقات خوبی را رقم می‌زند، خود تیم و بازیکنان با انرژی ظاهر می‌شوند. استقلال هر سال مهره‌های زیادی از دست داده، امید ابراهیمی، کریمی و قایدی چنین بازیکن هستند. شرایط بهتر است اما امیدوارم بازیکنان درجه یک خارجی جذب شوند. تیم فوتبال استقلال همیشه و در هر شرایطی شانس قهرمانی است به شرطی که از خودش ضربه نخورد. بزرگترین رقیب استقلال خود استقلال است. دیگر مدعیان پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر هستند و امسال نیمه بالایی جدول بسیار جذاب خواهد بود.

منوچهری گفت: سعی می‌کنم در تمرینات استقلال حضور پیدا کنم و از مربیان یاد بگیرم. پین مربی خوبی است و مجیدی هم در حال اثبات خود است. با توجه به تمرینات متوجه شدم زمین خوبی در تیم نبود. آرامش برای تیم مهم است که خوشبختانه هم اکنون وجود دارد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز