فریده شجاعی:

دوست داشتیم با فنرباغچه و بشیکتاش بازی دوستانه برگزار کنیم/ برای صعود نا امید نیستیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۵:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۹۹۷۴
دوست داشتیم با فنرباغچه و بشیکتاش بازی دوستانه برگزار کنیم/ برای صعود نا امید نیستیم
نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: دوست داشتیم با فنرباغچه و بشیکتاش بازی دوستانه برگزار کنیم.

به گزارش برنا، فریده شجاعی، نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال در مورد اردوی تدارکاتی تیم ملی در ترکیه  قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی دسته دوم آسیا گفت: بازیکنان نیاز به بازی تدارکاتی داشتند و کشورهای اطراف را بررسی کردیم. بهترین کشور ترکیه بود که تیم‌های خوبی برای  بازی دوستانه دارد. این اردو ۹۰ درصد قطعی شده است و امیدوارم قبل از مسابقات اصلی اردوی خوبی داشته باشیم. تا زمانی که بلیت نگیریم، نمی‌گویم اعزام به ترکیه قطعی است اما مراحل طی، اقدامات و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

او در مورد دلیل انتخاب ترکیه برای بازی تدارکات توضیح داد: ترکیه از بسکتبال خوبی در بخش زنان برخوردار است، تیم‌های این کشور می‌توانند حریف قدری باشند. از طرفی برای اعزام به اردن باید از طریق ترکیه می‌رفتیم و در واقع سر راهمان بود. این عوامل دست به دست هم داد تا این کشور را انتخاب کنیم. درخواست بازی با فنرباغچه و بشیکتاش که دو تیم اول ترکیه هستند، داشتیم اما لیگ این کشور شروع شده است. با این حال اطمینان دادند که دو تیم در همان سطح را برای دیدار مقابل ما انتخاب می‌کنند.

شجاعی در مورد شانس ایران برای صعود به دسته اول آسیا اظهار کرد: مربیان کارهای خود را به خوبی انجام داده‌اند، هم بازیکنان مصمم هستند و خیلی به صعود امیدواریم. البته بازی های سختی داریم ، تیم های قدرتمندی در این دسته حضور دادند و لبنان و سوریه از قدرهای بسکتبال غرب آسیا هستند. بازی‌ها در سطح بالایی است و متاسفانه یک تیم به دسته یک آسیا صعود می‌کند که امیدوارم آن یک تیم ایران باشد.

نظر شما