پیش از حضور در رقابت های جهانی زیر ۲۳ سال صربستان؛

دبیر: نمایندگان شایسته ای برای کشورمان در مسابقات باشید/ هدفگذاریتان المپیک ۲۰۲۴ پاریس باشد

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۱:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۹۹۸۳
دبیر: نمایندگان شایسته ای برای کشورمان در مسابقات باشید/ هدفگذاریتان المپیک ۲۰۲۴ پاریس باشد
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز پنج شنبه با حضور در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی با اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال دیدار و دقایقی را برای آن ها صحبت کرد.

به گزارش برنا، علیرضا دبیر در این دیدار که محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان به عنوان مهمان ویژه اردوی تیم های ملی کشتی در آن حضور داشت گفت: کشتی ایران دیگر نباید رو به عقب برگردد و همه شما و تمامی کشتی گیران این شانس را دارند که در المپیک پاریس شرکت کنند، اما راه رسیدن به آن حضوردر چرخه ی انتخابی تیم ملی است.

وی ادامه داد: مسابقات امیدها می تواند به شما در چرخه ی انتخابی تیم ملی کمک کند و هدفگذاریتان المپیک 2024 پاریس باشد.

دبیر تصریح کرد: بعنوان نماینده ایران به رقابت ها اعزام می شوید، پس باید تمام وجود و جانتان را برای مملکت خود بگذارید و تا لحظه آخر روی تشک محکم بجنگید.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: مدال امیدها برای خودتان مهم است اما برای فدراسیون، هدف اصلی و نهایی کسب مدال طلا و موفقیت در المپیک است، اما به یاد داشته باشید که مدال امیدها می تواند شما را به المپیک نزدیک کند و محمدرضا گرایی شاهد زنده ما در اینجا است که دو سال پیش در رقابت های زیر 23 سال جهان صاحب مدال طلا شد و الان مدال طلای المپیک و جهان را به افتخاراتش اضافه کرده است.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: شما چند ماه در اردوهای بزرگسالان بودید، اما از حضور در تیم ملی جا ماندید، فدراسیون تمامی امکانات را برای شما فراهم کرد و تمام قد از شما حمایت کرده است و مسابقات امیدهای جهان فرصتی است که بتوانید حقتان را بگیرید.

در ادامه این دیدار علیرضا دبیر همراه با ملی پوشان زیر 23 سال به تمرین پرداخت.

نظر شما
پرونده ویژه