لیگ برتر والبیال ۱۴۰۰؛

محمدی‌راد: هفت تیم در لیگ برتر امسال مدعی قهرمانی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۴:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۰۱۱۸
محمدی‌راد: هفت تیم در لیگ برتر امسال مدعی قهرمانی هستند
سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان برگزاری لیگ برتر به شیوه رفت و برگشت را شایسته والیبال ایران دانست و تاکید کرد که در رقابت‌های سال 1400، هفت تیم مدعی قهرمانی این رقابت‌ها هستند.

به گزارش برنا؛ رحمان محمدی‌راد فصل جدید لیگ برتر را نسبت به سال گذشته پویاتر دانست و افزود: با توجه به یارگیری خوب و برنامه‌ریزی بهتر باشگاه‌ها، توقع من این است که شاهد مسابقات با کیفیت‌تری در لیگ امسال باشیم. به نظر می‌رسد فاصله بین باشگاه‌ها نسبت به سال گذشته کمتر شده است. دلیل حرفم بازی‌هایی است که در مسابقات تدارکاتی داشتیم و سطح کیفی تیم‌ها به نظر بسیار بهم نزدیک بود. این مسئله می‌تواند به بالا رفتن کیفیت بازیکنان و والیبال ایران کمک کند.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان درباره شیوه برگزاری این دوره از رقابت‌ها، گفت: شیوه برگزاری رفت‌وبرگشت، شایسته والیبال ایران است. والیبالی که در سطح جهان مطرح است باید لیگ استانداری داشته باشد. به هر حال باشگاه‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها یکسری مسئولیت‌های اجتماعی برعهده دارند که با میزبانی از مسابقات در استان‌های خود می‌توانند به مسئولیت‌های خود عمل کنند. به هر حال ممکن است مشکلاتی هم در جریان برگزاری مسابقات به‌وجود آید، ولی امیدوارم با استفاده از تجربیات فصل گذشته، مراحل گروهی و پلی‌آف را در صحت و سلامت کامل پشت‌سر بگذاریم.

محمدی‌راد با اشاره به اهداف باشگاه سپاهان در لیگ برتر امسال، افزود: سپاهان یک باشگاه کامل است که با برنامه سه‌ساله وارد مسابقات شده است. امیدوارم امسال بهترین نتیجه را بدست آوریم هرچند که تعداد تیم‌هایی که برای کسب قهرمانی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند کم نیست و شانس قهرمانی برای 6 یا هفت تیم وجود دارد. شاید سال گذشته تعداد تیم‌های کمتری شانس کسب سکو داشتند ولی امسال با توجه به تقسیم شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف، به نظر می‌رسد تعداد تیم‌های مدعی قهرمانی بیشتر شده و شاهد مسابقات با کیفیت‌تری خواهیم بود. امیدوارم بتوانیم به اهداف مدنظر برسیم.

وی مس رفسنجان را حریفی قابل احترام، با کیفیت و با تجربه خواند و درخصوص بازی نخست فولاد مبارکه سپاهان با این تیم، گفت: امیدوارم بتوانیم از امتیاز میزبانی هفته اول به خوبی استفاده کنیم و پیروز مسابقه شویم.

سی‎وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از روز یکشنبه دوم آبان‌ماه آغاز می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز