در حاشیه بازدید از زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی فجر ساوه؛

دکتر سجادی: آینده حوزه جوانان را بسیار روشن می بینم

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۷:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۰۱۲۰
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تغییرات مدیریتی در معاونت ورزش همگانی و معاونت امور جوانان از تدوین سند تحول ورزش همگانی و حوزه جوانان خبر داد و گفت: با همکاری نهادهای مرتبط این دو سند به زودی اجرایی می شوند.

به گزارش برنا؛ دکتر سید حمید سجادی در حاشیه بازدید از زمین چمن مصنوعی شهید سلیمانی مجموعه ورزشی فجر ساوه، در خصوص ورزش همگانی گفت: فدراسیون ورزش همگانی در صف مقدم ماموریت های توسعه ورزش همگانی است که برنامه های متنوعی در این حوزه دارند و همینطور معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در ستاد وزارتخانه نیز سند تحول ورزش همگانی را تهیه و تدوین کرده که ان شاالله اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص سرانه ورزشی شهرستان ساوه نیز گفت: سرانه ورزشی این شهرستان پایین است که البته با توجه به سرعت رشد جمعیت و افزایش آمار دانش آموزان که نماینده محترم فرمودند طبیعتا مطالبات ورزشی نیز وجود دارد که باید با توجه به شرایط اقلیمی ساوه، هم اماکن ورزشی سرپوشیده و هم اماکن ورزشی روباز مورد بررسی و بازنگری قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در جلسات تخصصی که با مدیر کل ورزش و جوانان استان و مسئولان استانی تشکیل می‌دهیم حتما یک بازبینی و بازنگری در داشتن اماکن ورزشی خواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به علاقه مندی ورزشکاران این استان به رشته دو و میدانی گفت: پیست های خاکی اصالت دو و میدانی است اما راحتی پیست های تارتان را ندارد‌. وقتی امروز می‌توانیم به این فناوری برسیم و صنعت امروز ما به اینجا رسیده که می‌توانیم کف پوش های استاندارد تولید کنیم باید برای احداث پیست های تارتان برنامه ریزی داشته باشیم. همچنین برای توسعه اماکن ورزشی حتما برنامه خواهیم داشت.

دکتر سجادی در خصوص برنامه های این وزارت خانه در حوزه جوانان نیز گفت: با تغییراتی که انجام شد و برنامه‌هایی که از قبل طراحی کرده بودیم و به استحضار ریاست محترم جمهور رسیده بود و با حضور دکتر یامین پور و تحولاتی که مد نظر دارند بسیار آینده حوزه جوانان را درخشان می بینم.

وی با بیان این که سند تحول حوزه جوانان نیز تدوین شده است، تصریح کرد: ان شاالله با همکاری مجلس محترم و نمایندگان دلسوزی که در این حوزه دغدغه دارند و ارتباط خوبی که با کمیسیون‌های مختلف مرتبط با حوزه جوانان داریم اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خواهد خورد.

دکتر سجادی با بیان این که جایگاه فعلی معاونت جوانان حتما تقویت خواهد شد، افزود: یک شورای اندیشه ورزی جوانان تشکیل داده ایم که جمعی از افراد متفکر و افراد جوان و متخصصان این حوزه، اساتید دانشگاه و هم برخی از نمایندگان محترم مجلس در آن عضو هستند .

وزیر ورزش و جوانان گفت: هنوز روزهای خدمتم بنده به ۶۰ روز نرسیده و امیدوار هستیم که به زودی کادر مدیریتی وزارت ورزش و جوانان تکمیل و این حرکتی که شروع شده است با برنامه محوری سرعت پیدا کند و بتوانیم به وظایفمان به خوبی عمل کنیم تا مردم از ما راضی باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز