به بهانه حضور پرسپولیس در بازی اول لیگ بیست و یکم؛

از قهرمانی جذاب در آزادی تا گلات ارزشمند با گل‌محمدی

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۵۰۱۳۶
از قهرمانی جذاب در آزادی تا گلات ارزشمند با گل‌محمدی
پرسپولیس به عنوان قهرمان فصول اخیر لیگ برتر عصر امروز در اهواز بازی اول خود در فصل جدید را برابر فولاد برگزار می کند تا کار یحیی و تیمش در لیگ بیست و یکم به صورت رسمی آغاز شود.

به گزارش برنا؛ به بهانه بازی اول قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر در فصل جدید نتایج بازی های اول و نتایج نهایی پرسپولیس در 20 دوره قبلی لیگ برتر را با هم مرور می کنیم: 

لیگ اول: پرسپولیس ۱ - فولاد ۱

قهرمانی جذاب در آزادی

پرسپولیس در اولین دوره  لیگ برتر در اولین بازی خود به مصاف فولاد رفت و در این دیدار نتجیه ای بهتر از تساوی یک – یک نصیب پرسولیس نشد اما پایان این فصل با پیروزی برابر فجر و شکست استقلال ( که مدعی اصلی قهرمانی بود) رقم خورد تا جام اولین دوره از لیگ برتر نصیب شاگردان علی پروین اسطوره شماره 7 پرسپولیس شود.

لیگ دوم: برق شیراز ۱ - پرسپولیس ۲

پله سوم قرمز شد

در دومین دوره مسابقات لیگ برتر پرسپولیس کار خود را از مصاف با برق شیراز آغاز کرد و با پیروزی دو بر یک در شیراز فصل خود را آغاز کرد. این در حالی بود که پرسپولیس در آن فصل با وجود پیروزی در بازی اول توفبق چندانی نداشتند و به کسب عنوان سومی در لیگ برتر قناعت کردند.

لیگ سوم: پرسپولیس ۸ - پگاه ۲

طوفانی که زود فروکش کرد

شروع طوفانی پرسپولیس پرمهره در لیگ سوم پایان خوشی را برای سرخ های تهرانی همراه نداشت.

پرسپولیس وینگو بگوویچ در گام اول فصل سوم لیگ برتر اگرچه با نتیجه ۸ بر ۲ پگاه گیلان را در هم کوبید اما روزهای خوش پرسپولیس ادامه دار نشد و پرسپولیس در این فصل پنجم شد.  

لیگ چهارم: فولاد ۳ - پرسپولیس ۱

شروع و پایان تلخ

در لیگ چهارم پرسپولیسی ها شروع و پایان خوبی را تجربه نکردند. در آن فصل پرسپولیس در بازی اول در اهواز برابر فولاد با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و در نهایت در پایان فصل هم کار خود را با حضور در پله چهارم به پایان رساند.

لیگ پنجم: فجرسپاسی ۲ - پرسپولیس ۲

کابوس

در دوره پنجم لیگ برتر پرسپولیس که گام اول را با تساوی و توقف در شیراز آغاز کرد، با کابوس فصل را به پایان رساند. پرسپولیس در این فصل در بازی اول به تساوی دو- دو روبروی فجر دست پیدا کرد و در پایان در فصل پر از ناکامی و با کسب نتایجی عجیب در پایان فصل سیزدهم شد.

لیگ ششم: ابومسلم ۳ - پرسپولیس ۲

حضور در پله سوم

اگرچه در فصل ششم پرسپولیس کار خود را با شکست در مشهد برابر ابومسلم  آغاز کرد و با نتیجه 3 بر 2 بازی را به حریفش واگذار کرد اما در نهایت در مقایسه با فصل پنچم در نتیجه گیری کلی بهتر عمل کرد و عنوان سومی را  در پایان فصل مال خود کرد.

لیگ هفتم: صنعت نفت ۲ - پرسپولیس ۳

جشن دراماتیک

پرسپولیس در لیگ هفتم کار خود را با برد آغاز کرد و در آبادان برد 3 بر 2 را رقم زد اما پایان کار تیم قطبی در این فصل کاملا دراماتیک بود. پرسپولیس در ثانیه پایانی بازی آخر خود در این فصل، سپاهان را در استادیوم آزادی شکست داد تا جام قهرمانی را در خانه نگه دارد.

لیگ هشتم: سایپا صفر - پرسپولیس ۱

سقوط قهرمان

مدافع قهرمانی در لیگ هفتم؛ در شروع فصل در لیگ هشتم موفق شد سایپا را در خانه اش شکست دهد ولی در پایان دنیا به کام سرخ پوشان تهرانی نبود و پرسپولیس در پایان این فصل در رده پنجم ایستاد.  

لیگ نهم: مس ۳- پرسپولیس ۳

پرسپولیس راهی به جایی نبرد!

پرسپولیسی ها در بازی اول خود در فصل نهم لیگ برتر در حالی به کرمان سفر کردند که تلاش دو تیم در آن دیدار با تساوی پرگل 3 -3 خاتمه یافت تا با یک امتیاز به تهران بازگردند. در پایان لیگ نهم پرسپولیسی ها در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

لیگ دهم: پرسپولیس ۱ - تراکتور صفر

درجا در رده چهارم

شروع پرسپولیس در لیگ دهم با پیروزی بود و موفق شد در بازی اول با یک گل تراکتور را شکست دهد اما موفقیت های قرمزها در این فصل تداوم نداشت و در پایان فصل باز هم در رده چهام قرار گرفتند.

لیگ یازدهم: پرسپولیس ۱ - ملوان ۱

یک فاجعه دیگر

تساوی یک- یک پرسپولیس برابر ملوان در تهران در حالی در دیدار اول سرخ ها در لیگ یازدهم رقم خورد که در  انتهای فصل  قرمزهای تهرانی پایان ناامیدکننده ای را داشتند و عنوان دوازدهمی ماحصل تلاش شان در این فصل بود.  

لیگ دوازدهم: صنعت نفت صفر - پرسپولیس ۱

ایستادن در رده هفتم

اگرچه پرسپولیس در لیگ دوازدهم شروع خوبی داشت و موفق شد با برتری یک بر صفر نفت را در آبادان شکست دهد اما این موفقیت شروع فصل برای این تیم ادامه دار نبود و سرخپوشان در آن فصل در رده  هفتم لیگ قرار گرفتند.

لیگ سیزدهم: پرسپولیس ۱ - تراکتور صفر

حسرت برای دایی و تیمش

در فضل پرچالش و پر اتفاق پرسپولیس با علی دایی سودای قهرمانی در لیگ را در سر می پروراند و در این مسیر فصل را پیروزی یک بر صفر روبروی تراکتور در تهران آغاز کرد اما  اتفاقات مختلف در طول فصل دست به دست هم داد تا شاگردان علی دایی در آن فصل با حداقل اختلاف با صدر جدول به نایب قهرمانی بسنده کنند.

لیگ چهاردهم: پرسپولیس ۱ - نفت ۱

ادامه ناکامی ها

پرسپولیس دایی برابر نفت به تساوی یک – یک رضایت داد اما آقای گل سابق دنیا در پرسپولیس ماندگار نشد تا در فصلی که پس از دایی، حمید درخشان سکان هدایت سرخ پوشان را برعهده داشت این تیم فصل را در حالی با برانکو به پایان رساند که رده هشتم جایگاهی بود که پرسپولیس پرحاشیه در آن فصل به دست آورد.

لیگ پانزدهم: پرسپولیس ۲ - پدیده ۲

نایب قهرمانی تلخ!

تساوی پرسپولیس برابر پدیده در تهران با برانکو در حالی آغاز کار این تیم در لیگ پانزدهم بود که پرسپولیسی ها در اواسط فصل در شوک از دست دادن هادی نوروزی کاپیتان خود فصل را با شرایط کاملا خاصی ادامه دادند و در نهایت در کورس جذابی که با استقلال خوزستان برای کسب قهرمانی داشتند با تفاضل کمتر در مقایسه با آبی های خوزستانی دست شان از رسیدن به جام کوتاه ماند و نایب قهرمان شدند.

لیگ شانزدهم: سایپا صفر - پرسپولیس ۱

آغاز اوج گیری

لیگ شانزدهم آغازی برای موفقیت های ادامه دار پرسپولیس برانکو بود. در این فصل پرسپولیس در گام اول برابر سایپا به پیروزی رسید و با تداوم نوار پیروزی ها و موفقیت هایش موفق شد اولین جام را با پروفسور کروات خود بالای سر ببرد.

لیگ هفدهم: پرسپولیس ۲ - فولاد صفر

نوار کامروایی!

مدافع عنوان قهرمانی لیگ شانزدهم در لیگ هفدهم کار خود را با دیدار برابر فولاد آغاز کرد و آن بازی را با پیروزی دو برصفر به پایان رساند تا در نهایت دبل قهرمانی را برای هوادارانش به ارمغان بیاورد.

لیگ هجدهم: پدیده صفر - پرسپولیس ۱

پرفسور و هت تریک

پرسپولیس لیگ هجدهم را با پیروزی برابر پدیده آغاز کرد و  موفق شد دیدار افتتاحیه لیگ برتر را با برد یک بر صفر آغاز کند. در ادامه پرسپولیس با برانکو با کمترین نوسان ممکن در پایان فصل جشن هت تریک در قهرمانی را برگزار کرد.

لیگ نوزدهم: پرسپولیس ۱ - پارس جنوبی جم صفر

پوکر تاریخی بدون برانکو

پیروزی برابر پارس جنوبی جم در لیگ نوزدهم استارتی برای پرسپولیس بود تا نقشه گلات را در سربپروارند. این در حالی بود که جدایی برانکو و حضور کالدرون اتفاق مهم پرسپولیس در آغاز این فصل بود اما مرد آرژانتینی در جمع سرخ ها ماندگار نشد و جای خود را به یحیی گل محمدی داد و در پایان فصل پرسپولیسی ها با یحیی پوکر قهرمانی  را به نام خود ثبت کردند.

لیگ بیستم سایپا صفر – پرسپولیس صفر

گلات ارزشمند!

پرسپولیس که موفقیت های چشمگیری را در فصول اخیرش کسب کرده بود در اغاز فصل بیستم از لیگ برتر برابر سایپا به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد اما این تساوی مانع قهرمانی قرمزهای ایران نشد و این تیم در رقابتی نفس گیر با سپاهان برای پنجمین بار موفق به قهرمانی و ثبت گلات در کسب جام در لیگ برتر شد.

انتهای پیام/ 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز