هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

کار سخت سپاهان در مسجدسلیمان

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۰۸۰۳
کار سخت سپاهان در مسجدسلیمان
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در دوره جدید از امروز در مسجدسلیمان و رفسنجان پیگیری می‎شود.

به گزارش برنا؛ در اولین روز از دومین هفته از لیگ برتر فوتبال شاهد برگزاری دو بازی هستیم که در زیر این دیدارها را بررسی می کنیم:

نفت‌ مسجدسلیمان- سپاهان اصفهان؛ کار سخت سپاهان در مسجدسلیمان!

شاگردان فراز کمالوند در اولین دیدار خانگی این فصل خود بازی مهم و سختی را پیش روی خود می بینند. نفتی ها که در بازی اول این دوره از لیگ برابر پیکان در تهران به تساوی بدون گل دست پیدا کردند در بازی دوم خود در دیداری خانگی باید روبروی سپاهانی به میدان بروند که شروع کار خود را در خانه با پیروزی آغاز کرد و موفق شد با برتری دو بر صفر مس رفسنجان را از پیش روی برداشته و به سه امتیاز خانگی دست پیدا کند. رویارویی این دو تیم در تقابل فراز کمالوند برابر محرم نویدکیا می تواند دیداری جذاب را رقم بزند، دیداری که نقتی ها در خانه دوست ندارند امتیاز از دست بدهند و در آن سوی میدان سپاهان که خود را مدعی قهرمانی می داند، می خواهد کار خود را در بازی های داخلی و خارجی پرقدرت پیگیری کند.

مس رفسنجان- پدیده خراسان؛ به دنبال اولین برد

دیدار مس و پدیده در هفته دوم لیگ تحت الشعاع مشکلات داخلی مشهدی هاست و ابهاماتی در خصوص این بازی به وجود آمده است. در شرایطی که تیم فوتبال پدیده امروز باید در رفسنجان به مصاف مس برود اما در زمان پرواز این تیم به رفسنجان هیچ کدام از بازیکنان تیم فوتبال پدیده در فرودگاه مشهد حاضر نشدند. این در حالی بود که از بین پدیده ای ها تنها اعضای کادر فنی این تیم در فرودگاه حاضر شده بودند و بازیکنان این تیم در اعتراض به مشخص نشدن وضعیت قراردادهای خود در فرودگاه حضور پیدا نکردند. نماینده مشهد در لیگ برتر در بازی اول خود در دیداری خانگی روبروی آلومینیوم به تساوی بدون گل دست پیدا کرد، این درحالی بود که مس در گام اول خود در لیگ بیست و یکم شاگردان محمد ربیعی برابر سپاهان در اصفهان دو بر صفر شکست خورد تا مسابقه نخست را با ناکامی در خانه پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز