بر اساس اعلام IOC؛

بازی‌های داخل سالن آسیا به تعویق افتاد

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۵۰۸۰۵
بازی‌های داخل سالن آسیا به تعویق افتاد
بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا با اعلام شورای المپیک آسیا OCA با یک سال تعویق دیگر در سال 2023 میلادی برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، شورای المپیک آسیا اعلام کرد که ششمین بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیایی (AIMAG) در تایلند مورخ مارس 2022 به سال 2023 موکول شده است.

ششمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا  قرار بود از 10 لغایت 19 مارس مارس 2022 در بانکوک و چونبوری تایلند برگزار شود اما با درخواست میزبانان تایلندی به 17 تا 26 نوامبر 2023 موکول شد. این تصمیم روز چهارشنبه توسط OCA پس از دریافت درخواست تعویق انداختن از سوی کمیته ملی المپیک تایلند گرفته شد.

راجا راندیر سینگ، سرپرست OCA در نامه ای به رئیس کمیته ملی المپیک تایلند، گفت: شورای المپیک کاملاً تصمیم کمیته المپیک تایلند، سازماندهی بازی های داخلی و هنرهای رزمی آسیایی تایلند را درک کرده و به آن احترام می گذارد.

کمیته برگزاری و دولت سلطنتی تایلند به دلیل پاندمی و اوجگیری مجدد آمار ابتلایان به کووید19 در این کشور، ششمین دور از بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیایی را به تعویق انداختند. OCA تاریخ های جدید بازی های داخل سالن آسیایی را از 17 تا 26 نوامبر 2023 برگزار اعلام کرده است.  برنامه ورزشی برای AIMAG شامل 29 ورزش مدالی و دو ورزش نمایشی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز