در جلسه امروز؛

صالحی امیری با مقامات کمیته بین المللی المپیک (IOC) دیدار کرد

۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۲:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۱۱۹۳
صالحی امیری با مقامات کمیته بین المللی المپیک (IOC) دیدار کرد
جلسه مشترک مقامات کمیته بین‌المللی المپیک و رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست مشترک که با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، محمد علیپور عضو هیات اجرایی، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته با مقامات ارشد IOC برگزار شد، طرفین در خصوص 4 محور اساسی به بحث و گفت و گو پرداختند. 

نخست گزارشی از پیشرفت های ورزش قهرمانی در ایران و توسعه رشته های مدال آور در المپیک (کاراته-تیراندازی) توسط صالحی امیری ارایه گردید که طی آن ایران به عنوان نخستین کشور در منطقه و چهارمین کشور در آسیا معرفی شد. 

در بخش بعدی انتظارات ایران برای تداوم حمایت همه جانبه مالی و حقوقی کمیته بین المللی المپیک (IOC) از ورزش قهرمانی ایران جهت حضور مقتدرانه در المپیک پاریس مورد بحث و‌ بررسی قرار گرفت. 

در ادامه این نشست مسئولین ورزش کشورمان خواستار ابهام زدایی در برخی از مسائل مطروحه که عمدتا ناشی از تحریک عوامل بیگانه و متواری شکل می گیرد، شدند و همچنین منابع اطلاعاتی کمیته بین المللی المپیک که عمدتا تحت تاثیر عملیات روانی دشمنان نظام می‌باشد، مورد نقد قرار گرفت.

در پایان مقامات ارشد کمیته بین المللی المپیک بر حمایت حداکثری از کمیته ملی المپیک و مثبت ارزیابی کردن گفت و گوهای دوجانبه تاکید داشتند و خواستار اجرایی شدن منشور المپیک به عنوان تنها سند مورد اجماع جامعه جهانی ورزش شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز