امروز صورت گرفت؛

آغاز لیگ برتر والیبال با پیروزی پرافتخارترین تیم رقابت‌ها

۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۳:۴۶
کد خبر: ۱۲۵۱۲۱۰
آغاز لیگ برتر والیبال با پیروزی پرافتخارترین تیم رقابت‌ها
سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز با پیروزی پیکان برابر سایپا در دیدار افتتاحیه آغاز شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز آغاز شد و با هفت دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ارومیه، اصفهان، آمل، ورامین و یزد پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه این رقابت‌ها که از ساعت 15 شروع شد، دو تیم سایپا و پیکان در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در این مسابقه که به مدت 126 دقیقه طول کشید، سه بر یک به پیروزی رسیدند تا نخستین تیم فاتح سال 1400 این رقابت‌ها باشند.

تیم والیبال پیکان با 12 دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر والیبال ایران است. این تیم 5 عنوان نایب قهرمانی و چهار مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در این رقابت‌ها دارد.

نارنجی‌پوشان در ست نخست 25 بر 19 پیروز شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 27 بر 25 مغلوب حریف سنتی خود شدند و نخستین ناکامی فصل را تجربه کردند. 

بازیکنان سایپا در ابتدای چهار ست این مسابقه از حریف پیش بودند اما در سه ست نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و در امتیازهای حساس پایانی نتیجه را به حریف سرسخت خود واگذار کردند.

وحید پورکاشیان و حامد گرجی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و بهروز جعفری و محمدحسن خوشدل به عنوان ناظران داوری و فنی، نظارت بر این دیدار را برعهده‌ داشتند. بابک امیری بازیکن شماره 18 سایپا در ست چهارم این مسابقه از داور کارت زرد دریافت کرد.

در دیگر مسابقه این هفته از لیگ برتر مردان تیم شهداب یزد میزبان شهرداری گنبد در سالن اختصاصی شهداب بود که شاگردان محمد عمده غیاثی سرمربی نماینده یزد در سه ست متوالی حریف خود را شکست دادند.

تیم گنبد که در این فصل از رقابت‌ها طاهر قره‌داشلی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 26 بر 24 و 25 بر 23 مغلوب میزبان خود شد و نخستین ناکامی فصل را تجربه کرد.

محمد شاهمیری و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و مجید محسنی شوشتری و یونس حسن‌زاده نیز ناظران داوری و فنی این دیدار بودند که 93 دقیقه طول کشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز