سید حمید سجادی:

موظف به حفظ سرمایه‌های‌مان در ورزش هستیم/ شهرداران سهم بسزایی در ایجاد امکانات و بستر مناسب برای ورزشکاران و قهرمانان دارند

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۷:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۱۷۲۹
موظف به حفظ سرمایه‌های‌مان در ورزش هستیم/ شهرداران سهم بسزایی در ایجاد امکانات و بستر مناسب برای ورزشکاران و قهرمانان دارند
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حفظ سرمایه‌های ورزش کشور تاکید کرد: قهرمانان یک بار بر روی سکو می‌روند افتخارآفرینی می‌کنند و پس از آن این ما هستیم که باید از قهرمانان حفاظت و حمایت کنیم.

به گزارش برنا؛ سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در آیین تجلیل از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی که امروز در ورزشگاه قمر بنی هاشم برگزار شد، اظهار کرد: قهرمانان سالها تلاش می کنند عمر و جوانی خود را می گذارند و یک بار روی سکو می‌روند و پس از آن نگهداری از قهرمانان و حفظ شرایط جسمی آنها وظایف مسئولین است.

او افزود: ما وظیفه داریم که همیشه از سرمایه‌های خود در ورزش نگهداری کنیم. این وقت گذاشتن‌ها و برگزاری مراسم تجلیل در راستای همین مساله نگهداری است، همانطور که مراسم تجلیل از ورزشکاران با حضور رئیس جمهور برگزار شد و دکتر رئیسی در بین قهرمانان نشست و با آنها صحبت کرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: شهرداران سهم بسزایی در ایجاد امکانات و بستر مناسب برای ورزشکاران و قهرمانان دارند و باید بیش از چیزی که تا به الان بوده دیده شوند. در تمام دنیا نیز اینطور مرسوم است که شهرداران هر شهر در همه رویدادها و مسابقات مهم حضور دارند و جایگاه بالایی برای آنها لحاظ می‌کنند.

سجادی گفت: دو تیم خوب و مطرح در کشور به نام استقلال و پرسپولیس داریم که در پایتخت هستند. این دو تیم چالش‌ها و نیازهایی دارند و هواداران از ما می‌خواهند که نیازهای آنها را برطرف کنیم. خوشبختانه دکتر زاکانی شهردار تهران اعلام آمادگی کرد که امکاناتی را در اختیار این دو باشگاه قرار دهند.

او افزود: در وزارت باید در خصوص اداره اماکن ورزشی از شهرداری ایده بگیریم. شهرداری تهران الگوی خوبی است که بتوانیم در مدیریت و اداره سالن‌ها و اماکن ورزشی از آن استفاده کنیم.

سجادی اظهار داشت: کمتر از یازده ماه به شروع بازی‌های آسیایی باقی مانده است و برگزاری این نوع مراسم‌های تجلیل می‌تواند در روحیه آنها تاثیرگذار باشد و باعث انگیزه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز