مسئول کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی:

فستیوال همگانی آماده‌شو در اصفهان برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۴:۳۲
کد خبر: ۱۲۵۲۰۶۷
فستیوال همگانی آماده‌شو در اصفهان برگزار می‌شود
مسعود حیدرزاده که به استان اصفهان سفر کرده تا از ظرفیت های ورزش همگانی در این استان بازدید کند، از برگزاری فستیوال همگانی آماده شو در این استان در هفته های آتی خبر داد.

به گزارش برنا، مسعود حیدرزاده، مسئول کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی طی سفر به استان اصفهان در جلسه ای با حضور حسین یارمحمدیان رئیس و علی شیروانی مسئول کمیته همگانی هیأت بدنسازی استان اصفهان شرکت و در رابطه با برگزاری فستیوال و جشنواره همگانی آماده شو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حیدرزاده در این خصوص گفت: پس از بازدید میدانی از محل برگزاری مسابقات و هماهنگی با شهردار مقرر شد تا هماهنگی ها و مکاتبات لازم صورت گرفته تا در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی طی هفته های آینده جشنواره و فستیوال آماده شو برگزار شود.

این مقام مسئول در فدراسیون خاطرنشان کرد: روند برگزاری پویش ها و مسابقات همگانی در استان های کشور تداوم دارد و این امر در راستای توسعه ورزش در میان اقشار مختلف شهروندان صورت می گیرد. امروز سوق دادن مردم به سمت ورزش باید با اتکا به اقدامات برنامه ریزی شده صورت گیرد تا جامعه به نشاط و پویایی نزدیک تر شود. مشخصا با اتکا به برگزاری این رویدادها می توان جامعه ای سالم تر داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز