امروز و در مجمع عمومی؛

اسبقیان عضو هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۸:۲۰
کد خبر: ۱۲۵۲۲۹۵
اسبقیان عضو هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک شد
مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد و اعضا 2 نفر را به عنوان عضو هیات اجرایی و خزانه‌دار انتخاب کردند.

به گزارش برنا، مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک امروز در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.  در این مجمع محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، مریم کاظمی‌پور معاون زنان وزیر ورزش و جوانان و اعضای مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک حضور داشتند.  در این مجمع علاوه بر ارائه گزارشات مالی و عملکرد سال گذشته کمیته ملی پارالمپیک، انتخابات اعضای هیات اجرایی برای تعیین یک عضو باقی‌مانده از هیات اجرایی و خزانه‌دار کمیته ملی پارالمپیک نیز انجام شد.

محمدشروین اسبقیان، مهدی گودرزی و محمدرضا محمودخانی برای شرکت در انتخابات هیات اجرایی و نعیمه نعیمی برای سمت خزانه‌داری کمیته ملی پارالمپیک ثبت نام کرده‌ بودند.  پیش از برگزاری انتخابات هیات اجرایی مهدی گودرزی انصراف خود را اعلام کرد.  نعیمه نعیمی با ۳۸ رای از مجمع به سمت خزانه‌دار منصوب شد و محمد شروین اسبقیان با کسب ۳۰ رای از مجمع به عضویت هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک درآمد.

در این مجمع از هادی رضایی به خاطر موفقیت در والیبال نشسته و سردار قاسمی به خاطر عضویت در هیات اجرایی و کمک به حل مشکل اشتغال مدال‌آوران تقدیر شد.  همچنین از زهرا نعمتی به خاطر عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک و کسب کرسی بین‌المللی تقدیر شد. نعمتی به دلیل کسالت در مجمع حضور نداشت.

محمود خسروی‌وفا با تشکر از فعالیت‌های نعمتی در سطح بین‌المللی گفت: پیگیر کرسی ریاست نعمتی در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز