اشپیتیم آرفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس ما را به پیروزی عادت داده است/ این تیم پتانسیل بالایی دارد/ ایران شانس اصلی صعود به جام جهانی خواهد بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۵۲۸۸۴
پرسپولیس ما را به پیروزی عادت داده است/ این تیم پتانسیل بالایی دارد/ ایران شانس اصلی صعود به جام جهانی خواهد بود
مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: تیم یحیی گل‌محمدی در این فصل هم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

اشپیتیم آرفی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تاکید بر این‌که پرسپولیس می‌تواند موفقیت‌های سال‌های گذشته را تکرار کند، در مورد وضعیت تیم گل‌محمدی اظهار داشت: پرسپولیس همه ما را به پیروزی و برد عادت داده و در این بین اگر شکست و ناکامی برای این تیم رقم بخورد برای ما خیلی ناراحت کننده میشود.

او در ادامه افزود: تیم یحیی گل‌محمدی با این پتانسیل و توانمندی در این فصل هم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. این تیم مهره‌ها و کادر خوبی دارد و با تکیه بر توان فنی بالا می تواند باز هم قهرمانی را به دست آورده و باعث خوشحالی هواداران میلیونی خود شود.

آرفی درباره پیروزی رسپولیس مقابل نساجی مازندران عنوان کرد: تیم پرسپولیس بعد از کسب پیروزی دلچسب مقابل فولاد در خوزستان از انگیزه‌های زیادی برخوردار بود تا بتواند نساجی را هم از مقابل بردارد که این اتفاق افتاد و شاگردان یحیی گل‌محمدی در شبی که می‌توانستند دروازه حریف را بیشتر باز کنند، به 3 امتیاز مهم دست پیدا کردند تا برای دیدار بعدی مقابل آلومینیوم اراک مهیا شوند.

سرمربی حال حاضر نونهالان پرسپولیس در خصوص شرایط تیم ملی ایران و نتایجی که تیم دراگان اسکوچیچ در مسابقات اخیر در مرحله مقدماتی جام جهانی کسب کرده، به خبرنگار برنا گفت: تیم ملی ایران از وضعیت خوبی برخوردار است و نتایج مطلوبی را در بازی های اخیرش کسب کرده و توانسته نگاه‌ها را به خود معطوف کند. با این تفاسیر فکر می‌کنم ایران شانس اول صعود از گروهش به جام جهانی باشد و موفق شود با قدرت به مسابقات 2022 قطر برود.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز