پرسپولیس تهران ۲- نساجی مازندران یک

برتری پرسپولیس با درخشش عبدی/ شاگردان یحیی ۶ امتیازی شدند

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۴:۱۹
کد خبر: ۱۲۵۲۹۱۵
برتری پرسپولیس با درخشش عبدی/ شاگردان یحیی ۶ امتیازی شدند
تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت.

به گزارش برنا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی مازندران از ساعت 18 امروز در هفته دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند و قرمزپوشان موفق شدند با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسند تا در جدول رده بندی 6 امتیازی شوند.

در دقیقه 11 حرکت در عمق مهدی ترابی و پاس او به عیسی آل کثیر و ضربه این مهاجم وارد دروازه نساجی شد اما داور بازی آفساید ترابی را گرفت و گل مردود اعلام شد. در دقیقه 16 پاس مسعود شجاعی به رضا جعفری در موقعیتی خطرناک با تکل مهدی شیری همراه شد و توپ به کرنر رفت. در دقیقه 18 شوت کریم اسلامی از روی خط محوطه جریمه از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 27 شوت مسعود شجاعی از بالای دروازه حامد لک به بیرون رفت. در دقیقه 30 روی سانتر پرسپولیسی‌ها، ضربه سر کریم اسلامی مهاجم نساجی در آستانه باز کردن دروازه خودی بود که این توپ با اختلاف کم از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت. در ادامه ارسال امید عالیشاه و ضربه سر فرشاد فرجی روی یک ضربه کرنر در دستان حقیقی قرار گرفت. در دقیقه 39 شوت مستقیم آل کثیر از زاویه بسته را حقیقی مهار کرد. در دقیقه 43 نفوذ وحید امیری و پاس رو به جلو او با بغل پای تک ضرب مهدی عبدی وارد دروازه نساجی شد و ستاره مازندرانی پرسپولیس هم پس از گلزنی خوشحالی نکرد. دقیقه 45 شوت سیدجلال حسینی در محوطه جریمه به شکلی خطرناک از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت تا نیمه اول به اتمام برسد.

11

بازی در نیمه دوم جذاب‌تر و با موقعیت‌های بیشتری دنبال شد. نساجی در همان دقایق ابتدایی روی اشتباه مدافعان پرسپولیس به گل تساوی رسید. کریم اسلامی مهاجم نساجی موفق شد پاس ارسالی مرتضی منصوری را با ضربه سر وارد دروازه حامد لک کند. گل محمدی بعد از دریافت گل تساوی دست به تعویض زد و سیامک نعمتی و سعید آقایی را وارد زمین کرد تا سرخ پوشان بازی روانتر و هجومی تری را به نمایش بگذارند. وحید امیری به خط حمله اضافه شد و نعمتی هم در حملات سمت راست پرسپولیس تاثیرگذار ظاهر شد. همین تاکتیک در دقیقه 63 جواب داد و پاس در عرض نعمتی با پاس رضا اسدی به مهدی عبدی رسید و مهاجم سرخ پوشان دومین گل را برای پرسپولیس به ثمر رساند. یک دقیقه پیش از این گل، عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس با یک ضربه فنی و زیبا تیرک دروازه نساجی را به لرزه درآورده بود. نساجی بعد از دریافت گل دوم فرصت هایی برای جبران نتیجه داشت. در دقیقه 76 شوت محکم حسن نجفی با واکنش حامد لک به کرنر تبدیل شد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، پرسپولیس تدافعی‌تر شد و نساجی با حملات بیشتری دروازه تیم حریف را تحت فشار قرار داد اما در گلزنی مجدد ناکام ماند تا بازی با همان نتیجه 2 بر یک تمام شود.

امیر عرب براقی، داور این مسابقه به ایوب کلانتری و مسعود شجاعی از نساجی و عیسی آل کثیر، مهدی ترابی و یحیی گل محمدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

داور: امیر عرب‌ براقی

ترکیب پرسپولیس تهران: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری (58- سعید آقایی)، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی (88- علی نعمتی)، امید عالیشاه (58- سیامک نعمتی)، عیسی آل‌کثیر (88- احسان پهلوان) و مهدی عبدی (77- حامد پاکدل).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیر مهدی جانملکی، محمد قربانی، اکبر صادقی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مرتضی منصوری (74- عرفان گل‌محمدی)، فرزاد زامهران (63- حسن نجفی)، کریم اسلامی (74- محمد جواد مولایی) و مسعود شجاعی (74- سعید غلامعلی بیگی).

سرمربی: ساکت الهامی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز