محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس برد مهمی را به دست آورد/ تیم گل‌محمدی امسال هم شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۵۲۹۴۱
پرسپولیس برد مهمی را به دست آورد/ تیم گل‌محمدی امسال هم شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نساجی حریف ساده‌ای نبود و در مصاف با تیم گل‌محمدی بازی و نمایش خوبی را از خود ارائه داد.

محمد برزگر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تمجید از روند کاری پرسپولیس در شروع لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس شروع خوبی در این فصل داشته و در دو بازی اخیر به لحاظ نتیجه ای توانسته شرایط مطلوبی را رقم بزند.

او در خصوص بازی پرسپولیس برابر نساجی که با پیروزی سرخ‌ها به پایان رسید، گفت: پرسپولیس در این دیدار شرایط خوبی داشت. درست است که این بازی با نتیجه نزدیک 2 بر یک به پایان رسید اما فراموش نکنید نساجی حریف ساده ای نبود و در مصاف با تیم گل محمدی  بازی و نمایش خوبی را از خود ارائه داد اما در نهایت نتوانست برابر تجربه و خلاقیت های فردی پرسپولیسی ها موفق عمل کند و پرسپولیس موفق شد این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

برزگر با اشاره به شرایط فنی قابل قبول پرسپولیس برابر نساجی به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس با وجود شوکی که در آغاز بازی در نیمه دوم دید و با دریافت گل تساوی برتری اش را از دست داد، حساب شده عمل کرد، ضمن این که تعویض های گل محمدی هم در این دیدار حساب شده و خوب بود و در نهایت پیروزی خانگی مهمی برای پرسپولیس به ثبت رسید تا در کورس تیم هایی که 2 بازی اول خود را با پیروزی به پایان رساندند، به رقابت جذاب در بالای جدول ادامه دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد گلی که درون دروازه حامد لک جای گرفت، تاکید کرد: متاسفانه در آن صحنه با وجود این که مدافعان و دروازه بان تلاش کردند روی یک غفلت دروازه پرسپولیس باز شد و این گل را باید به حساب اتفاقات فوتبال نوشت. این که دروازه پرسپولیس ساده باز می شود، اتفاق خوبی نیست اما این موضوع می تواند در بازی های بعد حل شود. همه تیم ها در هفته های اول معمولا ناهماهنگی هایی دارد که پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست و با این وجود پرسپولیس باید تلاش کند که این اشتباهات در بازی های بعدی تکرار نشود.

برزگر گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و شک ندارم که امسال اصلی ترین مدعی قهرمانی خواهد بود.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز