هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی آسان در انتظار سپاهان؟!/ ناکام‌ها به هم رسیدند

۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۳۲۵۱
پیروزی آسان در انتظار سپاهان؟!/ ناکام‌ها به هم رسیدند
در ادامه برگزاری بازی‌های لیگ برتر در دوره بیست و یکم امروز شاهد آغاز هفته سوم این رقابت‌ها هستیم تا لیگ برتر رسما وارد هفته سوم شود.

به گزارش برنا؛ بدون احتساب بازی امروز استقلال و تراکتور، هفته سوم لیگ برتر در دوره بیست و یکم امروز با برگزاری 3 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود که به بررسی این دیدارها می پردازیم:

پدیده مشهد- نفت‌ مسجدسلیمان؛ مشکلات پدیده به کمک کمالوند می‌آید؟!

پدیده‌ای‌ها که هفته پرالتهابی را پشت سر گذاشتند و اخبار عجیب و غریب در خصوص این باشگاه تمامی ندارد پس از عدم حضور بازیکنان تیم در رفسنجان برای تقابل با مس، در دیداری خانگی باید به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند. پدیده که پس از جدایی پر حرف و حدیث مهاجری حالا اکبر میثاقیان را روی نیمکت هدایت خود می بیند، در دیداری خانگی برابر تیم بازنده هفته دوم قرار می گیرد. شاگردان کمالوند که در بازی خانگی شکست 3 بر صفر را برابر سپاهان متحمل شدند امیدوار هستند از مشکلات و حواشی به وجود آمده برای پدیده به سود خود بهره برده و با دست پر مشهد را ترک کنند. آنها در تلاش هستند با پیروزی در خارج از خانه اولین بردشان در این فصل را به دست آورند.

صنعت نفت آبادان- فجرسپاسی شیراز؛ ناکام‌های لیگ بیست و یکم به هم رسیدند

دو شکست برابر ذوب‌آهن و تراکتور در دو هفته اصلا نتیجه خوبی برای منصوریان و تیمش در آغاز لیگ برتر نیست و حالا نفتی‌ها سراسر انگیزه هستند که در ایستگاه سوم لیگ برتر در دیداری خانگی نوار ناکامی‌های خود را پاره کنند. این در حالی است که حریف این هفته نفت هم با شرایط مشابهی با این تیم روبرو است. علی‌اصغر کلانتری و شاگردانش در هفته اول برابر نساجی مازندران در ساری شکست خوردند و در هفته دوم نیز با گل دیرهنگام گل‌گهر سیرجان، قافیه را به شاگردان قلعه‌نویی باختند تا برای رسیدن به امتیازات اول چاره‌ای جز کسب نتیجه ای خوب برابر صنعت‌نفت نداشته باشند. تشابه شرایط میزبان و میهمان این دیدار می‌تواند باعث جذاب شدن این دیدار شود.

سپاهان اصفهان- هوادار تهران؛ پیروزی آسان در انتظار زردها؟!

در دیگر دیدار امروز لیگ برتر در هفته سوم، شاگردان محرم نویدکیا در انتظار یک پیروزی کم دردسر هستند، پیروزی که با توجه به نتایج حریف امروز سپاهان، دور از دسترس نیست. سپاهان که با دو پیروزی از دو بازی اول در جمع تیم‌های 6 امتیازی حال حاضر لیگ حضور دارد امروز در خانه‌اش برابر هواداری به میدان می‌رود که در دو بازی قبل خود به ترتیب برابر استقلال و پیکان شکست خود تا در اولین بازی‌های خود در لیگ روی نوار ناکامی قدم بردارد. نتایج دو تیم و شرایط آنها به گونه‌ای است که کفه ترازو برای موفقیت در این دیدار به سود تیم میزبان سنگینی کند. با این نتایج باید منتظر ماند و دید در نهایت رویارویی شاگردان محرم نویدکیا و رضا عنایتی با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز