حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازی قبل پرسپولیس و آلومینیوم را فراموش کنید/ فعلا سه تیم مدعی داریم

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۳۴۹۴
بازی قبل پرسپولیس و آلومینیوم را فراموش کنید/ فعلا سه تیم مدعی داریم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: مهم این است که پرسپولیس هدف مهمی را در برنامه دارد که این هدف تکرار قهرمانی‌های سال‌های اخیرش است.

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار داشت: پرسپولیس برد مهم و خوبی را در دیدار دوم خود در لیگ به دست آورد و موفق شد سه امتیاز ارزشمندی را در بازی خانگی اش کسب کند.

او در مورد شرایط فنی این دیدار تاکید کرد: همان طور که قابل پیش بینی بود این بازی، دیداری درگیرانه و فیزیکی بود. در نیمه اول پرسپولیس از نظر هماهنگی تیمی ایرادهایی داشت و علاوه بر ناهماهنگی‌ها در برخی از خطوط، از جناح راست هم تیم در بازیسازی و برنامه‌های هجومی مشکلاتی داشت اما در ادامه و با تعویض‌های خوبی که یحیی در ترکیب تیمش داشت، روند بازی با نیروهایی که از روی نیمکت به ترکیب اضافه شد، به سود پرسپولیس تغییر کرد و بچه ها به بازی تسلط پیدا کردند و در ادامه توانستند شرایط را عوض کنند و در نهایت به پیروزی دست پیدا کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: تقویت از کناره ها پرسپولیس را به گل دوم رساند و حتی این شانس را داشتند که به گل سوم برسند اما یک مقدار عدم گذشت از سوی عیسی آل‌کثیر شانس مسلم گلزنی را از پرسپولیس گرفت. عیسی بازیکن خوب و در خدمت تیمی است اما در این بازی باید از خودگذشتگی بیشتری از خود نشان می‌داد. ضمن این که گل اول پرسپولیس کاملا سالم بود و اگر داور در آن صحنه مرتکب اشتباه نمی‌شد با آن گل زودهنگام روند بازی به سود پرسپولیس تغییر می‌کرد و ممکن بود شرایط متفاوتی برای پیروزی پرگل تر پرسپولیس رقم بخورد. 

درخشان در خصوص بازی بعدی پرسپولیس برابر آلومینیوم که یادآور تنها شکست سرخ‌ها در فصل گذشته لیگ برتر است، به خبرنگار برنا گفت: آن بازی در شرایط کاملا خاص انجام شد و دیگر آن اتفاق برای پرسپولیس رخ نمی‌دهد و باید آن بازی را فراموش کنیم. برای پرسپولیس فرقی ندارد برابر چه تیمی بازی می‌کند یا این که بازی‌اش در خانه است یا خارج از خانه، مهم این است که این تیم هدف مهمی را در برنامه دارد که این هدف تکرار قهرمانی های سال های اخیرش است. به نظر من اگر پرسپولیس نمایش خود در نیمه دوم بازی فولاد و نساجی را در اراک از خود ارائه دهد، می تواند در این دیدار هم به برتری رسیده و پیروزی سوم خود را در این فصل در این بازی خارج از خانه کسب کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ارزیابی‌اش از دو هفته اول لیگ و نمایش تیم‌ها در این هفته‌های ابتدای تصریح کرد: امسال هم فکر می‌کنم تیم هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و استقلال تیم های حاضر در کورس قهرمانی باشند. البته این پیش بینی می تواند در هفته های آینده لیگ دقیق تر باشد و با اطمینان بیشتری در این خصوص صحبت کرد.

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز