یاران کیا به دنبال هت‌تریک؛

پیروزی با طعم صعود؟!

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۳۸۶۶
پیروزی با طعم صعود؟!
شاگردان مهدوی‌کیا در سومین دیدار خود در تاجیکستان برای صعود به مرحله بعد رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا تلاشی ویژه‌ را در دستور کار دارند و امیدوار هستند گام سوم خود را نیز محکم بردارند.

به گزارش برنا؛ در ادامه رقابت های انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا تیم فوتبال امید ایران که در دو بازی اول امیدها را برای موفقیت و کسب نتایج خوب زنده کرد در تلاش است در گام سوم با پیروزی برابر تیم میزبان شرایط را برای صعود قطعی و بی دردسر برای حضور در مرحله بعد مهیا کند.

تیم مهدوی کیا که در بازی اول با پیروزی 4 بر صفر از سد نپال گذشت برابر لبنان هم با برد 2 بر صفر به پیروزی رسید تا با 6 امتیاز و تفاضل گل 6+ شرایط خوبی را به دست آورد. امید ایران در بازی سوم خود در این مرحله در حالی باید روبروی تاجیکستان قرار بگیرد که تیم میزبان رقابت ها با برد یک بر صفر در بازی اول در مصاف با لبنان و پیروزی 6 بر صفر در دیدار روبروی نپال با تفاضل 7+ از حیث تفاضل گل شرایط بهتری در مقایسه با ایران دارد تا تقابل دو تیم در بازی امروز بتواند تکلیف تیم اول این گروه را مشخص کند.

شاگردان کیا که در دو بازی قبل خود ضمن کسب دو پیروزی نمایش فوتبال خوبی را از خود ارائه داده اند در تلاش هستند در مصاف جذاب برابر میزبان هم این روند را ادامه داده تا حضور خود را در مرحله بعدی بازی ها که قرار است به میزبانی ازبکستان برگزار شود را مسجل کند.

دیدار دو تیم ایران و تاجیکستان در این رقابت ها قرار است امروز ساعت 19 به وقت محلی (17:30 به وقت تهران) در استادیوم دوشنبه برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز