آریا برزگر:

شرایط میزبانی به سود تاجیکستان است

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۳۹۸۴
شرایط میزبانی به سود تاجیکستان است
آریا برزگر، بازیکن تیم فوتبال امید ایران از شرایط تیم ملی امید و بازی باقی مانده با تاجیکستان و حس کار کردن با مهدوی کیا و مصدومیتی که برایش اتفاق افتاده گفت.

به گزارش برنا، آریا برزگر مهاجم تیم امید در گفت و گو با مدیر رسانه ای تیم امید با تشریح آخرین وضعیت تیم امید گفت: خدا را شکر دو بازی گذشته را بردیم، مقابل نپال 4 گل زدیم ولی موقعیت های زیادی را از دست دادیم که باید فرصت این موقعیت ها را می دانستیم. لبنان را هم توانستیم ببریم و در بازی با لبنان هم موقعیت های زیادی را از دست دادیم و یک پله به صعود نزدیک تر شویم. مقابل تاجیکستان هم کار سختی داریم اما باید مقابل این تیم هم پیروز شویم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم.

برزگر در مورد از دست دادن موقعیت هایش توسط بازیکنان تیم ملی گفت: عوامل مختلفی در این باره دخیل هستند مانند نبود بازی های تدارکاتی و بدشانسی و عدم تمرکز که به مرور زمان اوضاع بهتر خواهد شد. خود من هم چند موقعیت را ازدست دادم که به حساب بدشانسی و عدم تمرکز می گذارم ولی سعی می کنم در ادامه راه بتوانم بهتر در خدمت تیم قرار بگیرم.

برزگر درباره با مصدومیتش گفت: دقیقه 35 بازی بازی با لبنان دفاع لبنان دست من را گرفت و کشید و فشار داد و به علت سرمای هوا متوجه نشدم اما در بین دونیمه در رختکن متوجه درد شدیدی شدم که پس از بازی با عکسی که گرفتیم معلوم شد انگشت دستم ترک برداشته اما مسئله مهمی نیست و به بازی بعدی می رسم.

او در رابطه با کار با مهدوی کیا گفت: آقای مهدوی کیا اسطوره فوتبال کشور هستند و این باعث انگیزه بازیکنان است. آقای مهدوی کیا هم در بالاترین سطح بازی کرده اند و هم دانش بسیار بالایی کسب کرده اند از سوی دیگر کمک های ایشان هم بسیار با دانش هستند و همین طور آنالیزور ها که کار کردن در اروپا را تجربه کرده اند به تیم کمک شایانی می کند.

برزگر درباره فضای صمیمانه دربین اعضای تیم ملی امید عنوان کرد: بسیاری از بازیکنان این تیم از مراحل پایین تر در اردوهای تیم های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان با هم بودند و دوستی دیرینه دارند و فضا بسیار صمیمانه است و همه برای صعود به المپیک انگیزه بالایی دارند. سن و سال من هم به مسابقات المپیک می خورد

برزگر درباره با بازی تاجیکستان افزود: تاجیکستانی ها تیم خوبی هستند و از تمامی مزایای شرایط میزبانی سود می برند اما ما هم ایران هستیم و امیدوارم با یک بازی خوب برنده بازی مقابل تاجیکستان باشیم.

نظر شما