آشنایی با دستیاران مهدوی کیا در تیم امید؛

تیمو روزنبرگ مربی بدنساز از آلمان

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۲۵۳۹۸۵
تیمو روزنبرگ مربی بدنساز از آلمان
مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید، سه دستیار خارجی در تیم ملی زیر23 سال دارد.

به گزارش برنا، سه دستیار خارجی شامل یک مربی، یک مربی بدنساز و یک مربی دروازه بانهاست.

جان لامرز دستیار اول مهدوی کیا از کشور هلند است. در کنار لامرز، مهران شدیدی پور هم دیگر دستیار ایرانی مهدوی کیاست که علاوه بر دستیاری، کارهای مربوط به آنالیز و ویدیوآنالیز را انجام می دهد. تیمو روزنبرگ مربی بدنساز و ماریو میلتنر مربی دروازه بانان هر دو از آلمان هستند.

در این بخش با تیمو روزنبرگ، مربی بدنساز آلمانی تیم امید آشنا می شویم. این مربی 46 ساله آلمانی جدا از قیافه جدی که دارد یک مربی مهربان، دلسوز و البته محبوب بین بازیکنان است. او تخصص کار بدنسازی را در تیم های ملی پایه آلمان دارد. او در سال 2006 در تیم جوانان باشگاه سن پائولی آلمان کارش را آغاز کرده و شش سال در این تیم بود.

روزنبرگ در خلال کار کردن با تیم سن پائولی واقع در هامبورگ آلمان، به جهت اینکه کارش مورد توجه فدراسیون فوتبال آلمان قرار گرفته بود، در سالهای 2010 و 2011 مربی بدنساز تیم های ملی زیر 16 سال و زیر 17 سال آلمان بود و همکاری اش با فدراسیون فوتبال آلمان تا سال 2012 ادامه پیدا کرد.

روزنبرگ در سال 2012 به تیم بزرگسالان سن پائولی رفت و تا سال 2015 در این ماند و از سال 2015 تا سال 2021 به تیم بزرگسالان هانوفر رفت. تیمو روزنبرگ از سال 2021 با تیم امید ایران در حال کردن است. تیمو از نظر بدنی هم در شرایط بسیار خوبی است و انگار نه انگار که 46 ساله است. شاید اگر سن و سالش را نمی دانستید، حدس می زدید که او حداکثر 30 ساله باشد!

نظر شما